Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ja dat dus!

Nou gewoon een bericht sturen, hoorde dit van meer mensen, en die kregen het gewoon opgestuurd!

1 like

Ik moet zeggen dat ik dat veiligheidsriempje van de Ikea stoel nog nooit heb gebruikt. Mijn zoontje heeft er 2 jaar ingezeten, is wel een rustig kind, hij klom bijvoorbeeld nooit uit de stoel. Mijn dochter is nu 1 jaar en voor haar heb ik het riempje ook nog nooit gebruikt. Ik vind het ook een fijn idee dat mochten ze zich verslikken oid dat je ze er zo uit kan halen.

1 like

Bij mijn oudste hoefde ik ook nooit riempjes te gebruiken, dus de jongste klikte ik het begin ook niet vast. Tot ik in de keuken stond, richting hem keek en hij triomfantelijk in de stoel stond. :confounded: Hij keek ook super trots. Ik heeeeell langzaam er heen lopen om hem niet te laten schrikken :sweat_smile: dus nu wel blij met de riempejs. :joy:

4 likes

Zover ik weet hoort ie er gewoon bij. Hij staat ook in de montage handleiding erbij. :face_with_monocle:

1 like

Het zit er niet bij helaas! Ik heb een berichtje gestuurd op facebook. Wacht nog op een reactie

1 like

Ik heb weer wat items op Vinted gezet. Kleine prijsjes, een paar items zijn wat pillig.

Vinted username is Merel621

Ik verkoop een meerijdplankje (55 euro) en een softshell draagcover (30 euro), beiden universeel. En een Horigen Chicture dubbele borstkolf (90 euro)

Ik ben nieuw in dit topic!
Ontdek elke dag weer nieuwe topics😜.
Ik heb wat (meisjes)kleding en een kinderwagen op mijn vinted staan. Heb eventueel ook nog een Calypso borstkolf+handkolf voor €70 voor de geïnteresseerden!

1 like

Met gevaar voor eigen leven haha maar ik verkoop een artipoppe ringsling. Gebruik hem toch niet veel. Wel heel mooi en zacht. Met baby kamelenhaar :sweat_smile:

afbeelding

1 like

Is er iemand die een stokke tripp trapp tray eetblad (in goede staat) verkoopt? Liefst een witte, maar andere kleur kan eventueel ook!

Ik heb er eentje (wit) op zolder staan die ik van plan was te verkopen! Ik kan er vanavond wel een foto van maken als je wil?

Oh top! Als je wilt graag! Wat wil je ervoor hebben?

Babynestje van Done by Deer. Gebruikt maar ziet er nog goed uit. Mijn man heeft afgelopen week alleen een scheur in het matrasje getrokken (:roll_eyes::face_with_symbols_over_mouth:), maar als het matrasje er goed in ligt merk je daar niks van. Originele verpakking is ook nog aanwezig.

Staat op Vinted Merel621.

2 likes

M’n schoonzusje heeft er nog een voor me dus het is niet nodig. Maar toch bedankt!

2 likes
Wat kleren

afbeelding afbeelding

Lindex overslag, 68-74. Kleur zoals op eerste foto. Amper gebruikt

Mini Rodini romper 68-74

Lindex romper 74

afbeelding

Lindex pyjama 68

Lindex broekje (vrij dik/warm) 68, valt klein

afbeelding afbeelding

H&M romper 74 met pofmouwen en kraagje, nieuw

afbeelding afbeelding

Hema velours trui 74

Ik ben misschien wel geïnteresseerd! Heb je er toevallig ook een stoelverkleiner bij? Oh en ik heb een oud model Triptrap, weet niet of die daar ook op kan?

Ik heb alle kleertjes op vinted voor 1 euro te koop gezet, alle schoentjes voor 2 euro.
Maat 50 t/m 80.

3 likes

Ik heb nog wat kleding:

Pyjama’s 3 van h&m en van een zeeman. Die van zeeman is 62 en die van hm 68 maar ik vind ze eerder een 62

Truitje van Prenatal in maat 62

Lila vestje Zara in maat 86

Jurkje van Hema in maat 86/92

Boxpakje sweet petit prenatal in maat 62

Setje prenatal ij maat 68

Broek HM nieuw zonder prijskaartje in maat 68

Twee broekjes van Zara de grijze is maat 62 en de zwarte maat 68 maar J heeft ze tegelijk gedragen.

Wat een professionele foto’s hahaha helemaal witte achtergrond alles, ik dacht eerst dat je foto’s van de websites had gehaald.