Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Iemand interesse in een dubbele flessenwarmer? Passen sowieso 2 grote smalle dr brown flessen in (zonder speen).
Ding is ideaal. Warmt snel op, kan ook ingesteld worden met een timer (handig voor 's nachts). Kan de flessen en spenen steriliseren en ontdooit eventueel ingevroren melk of hapjes.
Mag weg voor 25 euro exclusief verzendkosten. Staat ook op vinted, daar met lage verzendkosten via homerr.
IMG20210328121133 IMG20210328121222

Ik ben wel geĆÆnteresseerd! Past er ook een iets bredere fles in? Ik weet nog niet zo veel qua flessen :sweat_smile: maar we hebben nu een Diffrax.

Hij is 17 cm breed en circa 9,5 cm diep.

Ah mā€™n man zegt net dat zijn zusje er nog een heeft staan! Sorry!

Ik heb wat zomer kleding op Vinted gezet. Meeste is maat 86. Wisselend van zo goed als nieuw tot klein vlekje.

Kan ik iemand (gratis) een plezier doen met wat meisjeskleding maat 50-74? En 2 wikkeldoeken en 3 aankleedkussenhoezen. Is allemaal (als) nieuw maar simpelweg niet mijn smaak.

Stichting babyspullen heeft hier geen punt in de buurt anders had ik het daarheen gebracht.

2 likes

Wat lief!

Mocht je er niet vanaf komen dan zou je ook je verloskundige eens kunnen vragen. Mijn verloskundige heeft inmiddels zelf een stichting opgericht. Dat kwam voort uit de situaties waar zij tegenaan liep als ze kraamvisites deed. Wellicht dat je verloskundige nog een gezin weet die het goed kan gebruiken! :blush:

1 like

Oh goede! Ga ik navragen als hier niemand is die t kan gebruiken.

Pff ben zo dom geweest. Bij Ikea bestelling opgehaald gisteren en nu ben ik dus 1 ding vergeten. De zitverkleiner van kinderstoel Antilop. De hoes heb ik, maar het kussen wat erin moet niet. Verkoopt iemand deze?

Heb weinig zin om 50 euro bezorgkosten te betalen of alweer een eind te rijden daarvoor.

1 like

Ik heb precies hetzelfde gedaan in de winkel toen. Heb het opgelost door gewoon een handdoek voor zā€™n buik te doen en binnen no time was dat ook niet meer nodig!

2 likes

Ohhh ik ga het eens proberen! Heb hem nog niet getest. Waarom verkoopt Ikea dit niet als compleet pakket? Normaal zit alles toch samen :sweat_smile:

Ja irritant hĆØ? En check even of er een riempje bij zit!

2 likes

Als het niet werkt wil ik er wel eentje meenemen en opsturen. Kost je dan natuurlijk wel helaas alsnog verzendkosten.

1 like

Oh wat lief! Wanneer ben je in de Ikea? Mijn schoonmoeder gaat er misschien binnenkort naartoe zegt ze, maar dat is nog niet zeker.

Vaak!

4 keer per week want ik werk er :stuck_out_tongue:

3 likes

Ohhh h.aha ideaal! Ik laat je morgen iets weten :kissing_heart:

@June88 Ook zonder veiligheidsriempje dusā€¦ wat irritant zeg. Op de afbeelding staat het riempje erbij, maar in de beschrijving niet. Bij die andere advertentie staat exact dezelfde afbeelding alleen ā€˜met veiligheidsriempjeā€™

@Peyton Dan moet ik toch zelf gaan, want ik zie dat ik geen los veiligheidsriempje kan bestellen. Dan moet ik deze omruilen.Toch bedankt!

1 like

Ff bericht naar Ikea sturen! Heb ik ook gedaan via Twitter en kreeg er toen gratis 1 opgestuurd! Schijnt bij geen enkele stoel erbij te zitten! Foutje haha.

1 like

ohh oke! maar ik zie ook twee verschillende advertenties namelijk. Heb gewoon de verkeerde aangeklikt haha. Ik ga het proberen, bedankt voor de tip!

image

Ook wel misleidend dat op die foto met het blad wel riempjes te zien zijn!