Verkoop- en weggeeftopic zw/k

De verjaardagshirtjes zijn vannacht via vinted verkocht zie ik, sorry!

2 likes

Je kan altijd pb’en :smiley: via je berichten.

Niet altijd haha

Samenvatting

Oh nee joh!

1 like

Oh huh!
Gelijk even gekeken en
Berichten
Andere gebruikers mogen mij persoonlijke berichten sturen
Stond bij mij inderdaad niet aangevinkt. :woman_shrugging:t2::woman_facepalming:t2: Gelijk aangepast voor in de toekomst. :sweat_smile:

1 like

Heb net ook maar weer eens wat dingen geupload. Vooral maat 62-80, jongens en meisjes. Wat een schrikbarende hoeveelheid kleding heb ik toch verzameld in 2 jaar tijd :grimacing:

Heeft iemand interesse in dit boek?

wat wil je ervoor hebben?

1 like

Vijf euro?

Heb er ff over nagedacht maar ben toch bang dat ie beland bij de rens kroes boeken enzo in de hoek van de keuken :sob::rofl: sorry.

:kissing_heart:

2 likes

Waar die nu bij mij ook staat bedoel je :sweat_smile:

2 likes

:rofl::rofl::rofl:

2 likes

Ik zou zo graag willen dat ik zo georganiseerd was en ik recepten ging maken uit die boeken maar ze staan er maar te verstoffen en ik maak weer iets gemakkelijks of geef N een potje olvarit :tired_face::tired_face::tired_face:

Dat Rens Kroes boek heb ik alleen een x doorgebladerd.

@anon18050057

2 likes

Same. Gooide vandaag weer een verpienterde broccoli weg, weer een stuk groente wat het verse hapje niet heeft gehaald.

6 likes

Misschien een long shot, maar ik probeer het!
Verkoopt iemand Ewan het schaap deluxe?
Deze versie: Easidream Ewan the Grey Dream Sheep Deluxe Knuffel met Geluid | MamaLoes

Hadden hem besteld en zou in april geleverd worden, maar krijgen net bericht dat de leverancier met de deluxe versie stopt. Op marktplaats staat alleen een gereserveerde. De reguliere versie wordt onze volgende optie, maar ik kan het altijd hier even proberen!

Via vinted dan ?

Wat stom zeg die deluxe is toch veel makkelijker want die kan gewassen worden.

Wij hebben er eentje 2 keer gebruikt, maar hoe kan ik zien of die regulier of deluxe is? K vindt het niks, dus wil hem wel wegdoen denk ik.

Bij de deluxe versie zou hijvanzelf aan moeten slaan als je baby huilt, hij moet wasbaar zijn en sterretjes en een maantje op z’n poot.

IMG-20210327-WA0003

Die heb ik! Heb net nog even de doos gevonden en instructieboekje.

Samenvatting

20210327_182648

Ik stuur je even een dm

2 likes

Heeft iemand toevallig een zomerslaapzak met afritsbare mouwen maat 86/92 oid te koop? :blush: