Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Dat was hier ook haha, maat 62 niet zo lang gedragen.

3 likes

Bedankt voor de herinnering, ik moet snel de leuke kleertjes in maat 62 erbij halen. Even selecteren op wat groot en klein valt :sweat_smile:

1 like

Ze zijn definitief uit de draagfase :sob:

Ik heb deze Kokadi Flip toddler draagzak (vanaf maat 74/80) in een katoen/linnen blend fuchsia/turquoise. Doordat het linnen is, zijn er wat van die bobbeltjes in de stof.

Deze doet wel wat pijn om weg te doen, is weinig gebruikt en compleet met tasje, doos en boekje. €60

1 like

Babyschoenen. Alle schoenen hebben alles binnen maat 13 cm, behalve de haaienschoenen, die zijn 13,7 cm en de babyslofjes, die zijn 11 cm.
Alles is 5 euro per paar.

Samenvatting


Shirts voor een 1e verjaardag.
Verkocht

Ik heb weer wat boxpakjes te koop! Prijzen €1.50 tot €3.50 via Vinted (merel621).

1 like

Omg die met pinguïns😍 zou die bijna kopen voor een eventuele volgende… maar daar moet ik nog niet aan denken.

:rofl: dat is ook zo’n schattig pakje! J heeft ‘m maar 1 x aangehad, hij groeide zo snel.

1 like

Ik heb m’n vinted aangevuld. Staat nu maat 50 t/m 80 op en klein beetje 86.

Samenvatting

https://www.vinted.fr/member/29349328-lonnekevanveen

1 like

Dat beetje 86 is weg :wave:t3:

1 like

Teva’s maat 18 (valt eerder als 19).
Ze zijn heel weinig gedragen: €20 incl verzendkosten.

bana&co leren sandalen maat 20. Zijn gedragen, maar nog netjes. €15 incl verzendkosten.

Ik hoop dat ik geen stalker ben nu, maar had je mijn PM gehad over de ringsling of niet? Ik zie hem niet staan bij mijn eigen berichten.
Of is hij inmiddels al verkocht?

1 like

Ik zag hem net! Ik reageer even via daar!

Ik heb deze puzzel dubbel (zat in een pakket van Vinted, we hadden hem al). Hij is licht beschadigd en ik heb het hele pakket voor een goede prijs kunnen kopen, dus hij mag voor alleen verzendkosten weg. Hij past makkelijk door onze brievenbus, dus kan denk ik als brievenbuspakket (€4,10 bij postnl of €3,95 bij dhl).

Evt wil ik hem ook via vinted aan je verkopen, dan kan het via homerr of mondial relay maar ik twijfel of dat met de bijkomende kosten van Vinted goedkoper is?

Zou dit al leuk zijn voor N?

K vond het in het begin vooral leuk om de hoofdjes random te verschuiven en begint nu langzaam te snappen welke bij elkaar horen.

Wat een leuk ding! Weet je van welk merk het is?
Als @June88 hem niet wil, ben ik wel geïnteresseerd :blush:

1 like

Jij mag hem! M’n kleine sloper moet eerst nog maar even wat rustiger worden :joy:

2 likes

Hij is van Playtive staat achterop, dus denk ooit bij Lidl gekocht. Ik stuur je straks even een Pb :slight_smile:

1 like

afbeelding afbeelding

Wollen setje Dilling maat 62
Tweede foto is de meest accurate kleur
(Is absoluut niet paarsig, maar echt zoals tweede foto)
Broekje is 68 maar valt beetje klein

afbeelding

Maillots maat 62 of maat 62/68
Links wol van Dilling, anderen H&M of Hema

afbeelding

Truitje name it en Zara
Maat 68

Twee fijne vestjes H&M maat 62

afbeelding afbeelding

Haremromper velvet One of It maat 74
Valt ietsjes klein. Maar 1x aan gehad :tired_face:

afbeelding

Shirt en shirt lange mouwen Hema maat 62

Oh leuk! Ik wil graag een shirtje overnemen. Maar ik kan je niet pb’en