Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Wat zou je er voor willen?

Het is dat mn dochter nog geboren moet worden en maat 104 kopen dus wel heel voorbarig is. Maar wat een leuke dingen!

1 like

Haha dat zou wel heel enthousiast zijn! Gelukkig is babykleding ook erggg leuk :smiling_face_with_three_hearts:

10 euro excl?

Weg!

Wij verkopen onze (simpele) box met boxkleed en mobiel (omgeving Rotterdam):

Yesss, ik heb wel interesse!

1 like

Fijn. Dan reserveer ik ‘m voor je! Kom je dan ook een bakkie doen? :coffee: 🫖

1 like

Leuk!!

1 like

heeft iemand misschien nog dit boek liggen die ze niet meer gebruiken?

wil hem tweedehands kopen maar die ik op marktplaats had gespot was al verkocht

Er staan er nog best veel op MP als je zoekt op de auteur. Al op de Marketplace van Facebook gekeken?

1 like

Goeie, hier ga ik kijken!

1 like

Heb je een ereader? Dit boek zit ook bij Kobo Plus in!

Heeft iemand toevallig de katoenen slofjes van Lodger te koop in een neutrale kleur (beige, zwart of creme)? Ben op zoek naar maat 6-12 mnd.

Ik heb wel Droomritme van dezelfde auteur, mocht je interesse hebben! Hij gaat anders richting de kringloop

Ik ga binnenkort mijn donkerblauwe Tula Free to Grow verkopen! Was er super blij mee en heb mijn baby er uren in gehad, maar hij past/wil niet meer :smiley: hij gaat tegenwoordig liever met de loopfiets haha. Heeft er hier iemand interesse?

2 likes



Roze bamboe omslagromper Hema maat 62, 2 andere rompers zijn maat 68 van h&m. Vond ze allemaal heel fijn zelf maar helaas te klein. Spijkerbroekje maat 68 zeeman en grijze ribbroekje 68 zara. Alles redelijk veel gedragen maar in goede staat. Mag weg voor klein prijsje, liefst meerdere items tegelijk.

Als er iemand is die Hema bamboe overslagrompers wil verkopen in maat 62, hit me up! (Alles behalve roze is welkom)

Thanks! Maar ik wil graag de 62, zodat die tot 68 meegaat. Dat kind groeit zo snel…

1 like

:raising_hand_woman: Joee ik weer! Ik pm je haha.

1 like