Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ohja en welke grijze trui hhha. Sorry

1-2022

Heb je deze nog? Ik ben wel benieuwd wat je er voor wil hebben (en wat zouden de verzendkosten zijn)? :slight_smile:

Ja ik heb alles nog! Tientje excl verzendkosten? Het kan door de brievenbus dus dat is 4,10 geloof ik.

Ik zoek:
Een sterilisator voor de magnetron
Een spiegeltje voor in de auto
Overslagrompers in maat 56
En een slaapzak voor het voorjaar in maat 56

Liever geen roze!
Mochten jullie toevallig wat hebben liggen :blush:

Overslagrompers misschien nog wel! Ik ga vanavond thuis even kijken.

1 like

Spiegeltje heb ik voor je. Mag je gratis hebben voor de verzendkosten of komen halen als je in de buurt woont

1 like

Wat lief! Ik stuur je een berichtje

Ik heb nog een heel pak sterilisatie zakken voor de magnetron (van medela) en ook wat overslagrompers voor je! Mag weg voor een klein prijsje

1 like

Aaah dat is ook top! Die zakken zijn zo handig! Ik stuur je ook een PB.

Ik neem het dan graag van je over!

Top! Ik kan het maandag verzenden, ik zal je morgen of maandag even een PB sturen :relaxed:

1 like

Wat een leuke setjes allemaal! Heb je de blauwe trui en de twee sweet petite setjes mt 62 nog? Ik neem ze graag over!

Hee! Die sweet petit zijn beide al weg, heb die blauwe nog wel!

Ah jammer! Dan laat ik die even gaan, wil ivm verzendkosten liever wat spullen tegelijk kopen.

1 like


Vans maat 21. Kind groeit zo snel :cry:

1 like

Ik heb weer een lading. Geheel naar tip van @Oprah aan een hangertje gefotografeerd. Het is heel veel en voornamelijk maat 68.


Zara. Drie of vier keer gedragen. Deze is maat 74 maar N droeg het al toen ze in 56 zat.

Maat 68 H&M, 2 keer gedragen

74 van Hema. Is fluweelachtig stofje. 2 keer gedragen.

Jurkje Z8, maat 68. 1 keer gedragen.






Pyjama maat 68

1 like

Iemand nog interesse in dit? Is zo’n sachet flesvoeding, houdbaar tot begin september 2021. Ik ga t niet gebruiken, dus wil het kosteloos naar je opsturen

Ik heb ook wat dingen op vinted gezet…

Samenvatting

https://www.vinted.fr/member/37590194-frutselfrutsel

Oh ik heb interesse in het eerste jurkje, het rompertje met de teckeltjes, de gele trui, het blauwe vestje en het shirt met de groen/bruine vlekken!