Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Kan ik iemand blij maken met de Little Dutch babygym in het roze? Er is hier amper mee gespeeld dus in perfecte staat. Graag ophalen in Gouda.

Heb ook een deel van I haar oude kleren uitgezocht. Heb alles oo vinted gezet.

Maar deel hier ook een paar dingentjes

Maat 86



En heb nog 2 paar nieuwe schoenen.

Deze roze vans in maar 19

En deze zara ballerina’s in maat 21

Oehh wat is je Vinted? Ik heb interesse in dat rode geruite pakje, het blauwe korte broekje en het witte t-shirtje. De Vans vind ik ook heel leuk maar aangezien mijn kind nog geen enkele poging doet tot zich optrekken of staan ben ik bang dat ze hier ook ongedragen blijven :sweat_smile:

Stuur je een pb!

Ik heb een heeeeleboel baby jongens kleding te koop staan op Vinted. Maat 50 t/m 62, allemaal lage prijzen.

Vinted username is merel621

1 like


Ik heb nog twee zwarte ribbroekjes in maat 68. Linker van prenatal, rechter Jollein. En een grijs vestje van H&M in 68 en stippenbroekje zonder maat maar valt ook als 62/68. Allemaal redelijk veel gedragen maar in goede staat.

Oeee ik heb interesse in alles van de eerste foto. Behalve de roze romper.

1 like

Ik wil de slofjes wel!

1 like

Die roze romper is echt ZO LEUK! Ik heb alleen geen baby meer helaas haha!

1 like

Noppies shirt 68
Noppie broekjes 74
Nooit in de droger geweest en uit een rookvrij huis.

Heb je dat gestreepte truitje met olijfgroene broekje nog toevallig?

1 like

Yes!

Het merk is Ten Cate!

1 like

Hier verkoopt iemand 2 rompers van dat merk in 2 verschillende maten. Dezelfde in 62/68 en nog eentje in dezelfde kleuren 74/80. Allebei nieuw!

1 like

Maat 98

!

Zara en prenatal
1 shirt is een 104 maar valt als een 98
Nooit in de droger geweest en uit een rookvrij huis

Wat wil je voor dat bloesje en die grijze trui hebben? Ik twijfel nog omdat hij nu naar 92 gaat dus dan zou t voor de winter zijn.

Welke van de 2 blouse die met korte of langemouw?

Lange mouw!

Ik heb deze net gevonden met opruimen. Is nog 1,5 doosje. Kan ik iemand hier blij mee maken? Mag weg voor verzendkosten :blush:

Ik heb wel interesse! Ik heb toevallig net nieuwe nodig. Tot wanneer is de houdbaarheidsdatum?