Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ah super leuk! Maar helaas hier een jongen.

Trouwens, mooi dorp woon je! Daar kom ik vandaan haha

1 like

Ik heb nog steeds niks verkocht of weggedaan, N is morgen 14 maanden :joy:. Is er interesse in jongenskleding vanaf maat 50? Nee hé? Kan alles op de zolder laten liggen toch? :joy:

3 likes

Haha wat leuk! Toevallig zeg.

Ik heb ook wat Unisex dingetjes, wel veel kleine maten.

Nou eigenlijk… :wink:

Heeft iemand toevallig een Fedde en Kees laken liggen? Ik wil dit wel proberen voor onze onrustige slaper, maar het is nieuw zooo duur :scream:

Op marktplaats komen er dagelijks op te staan! Wij hebben er een, het is het geld hier echt dubbel en dwars waard! De slaapzak was een miskoop daarentegen.

Hmm ja, daar had ik wel gekeken maar ik vond de prijs nog best hoog voor tweedehands. Nieuw kost 'ie 80 euro, en op mp zag ik 'm voor 65 en 70 erop staan. Maar ik zal het wel even in de gaten houden. Fijn dat het jullie zo goed bevalt. Ik vind het gewoon zo’n hoog bedrag als je niet zeker weet dat het werkt… Bedankt voor de tip in ieder geval!

VERKOCHT

Maat 98
Rookvrij en niet in droger geweest
Jasje beide kanten te dragen

Wat vraag je ervoor :blush:?

Ooh ben hier zo slecht in. €25?

Ik vind het een prima prijs ! :grinning:

Mocht @Maison geen interesse hebben dan wil ik wel!

Is goed. Ik wacht @Maison af en anders is het voor jou.

1 like

Wat een leuke stijl! Nog niet aan deze maat toe maar wilde het eventjes kwijt :grinning:

1 like

Ik hoor ‘t wel!

1 like

Ik wil het wel overkopen. Zou ik je een pb sturen ?

1 like

Groetjes

Heb paar dingen toegevoegd in maat 68 - 74

Kssssssst! Kun je even zorgen dat hij t netjes houdt en dat ik het dan eind Vd zomer van je over koop? :joy: of heb jij t ook voor de herfst nodig?

1 like

Ik zou goed alles netjes houden. Ik weet niet hoe snel hij groeit :rofl:

2 likes

Joe. Heb er ook wat opgegooid.
Ga vanavond ook nog even door de kasten heen :slight_smile:
62-68 meisje

Edit; mocht je iets zien en op de rest willen wachten, zeg t dan effe dan zet ik het op verborgen tot ik alles er op heb