Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Dat is het zeker. Mocht het niet werken, kun je het daarna weer doorverkopen, ik heb de slaapzak voor bijna dezelfde prijs weer verkocht!

1 like

Skipak te koop in maat 74. €12.50 incl verzendkosten.
Is nog in hele goede staat, weinig gedragen.

Heeft iemand nog jongenskleding in maat 110?

Joe, verkoopt er nog iemand een dik skipak in maat 74 of 80? Aangezien ik steeds dacht: nee, heb ik niet nodig en de ijstijd nu ineens weer aanbreekt.

1 like

@Printemps ik heb deze nog!
Is 74 maar lekker ruim. Heb K er zelfs een week of 3 geleden er nog in gepropt whahaha.

Maak ik er een mooi pakketje van voor je, laat maar weten!

Jaaa top! Duizendmaal dank! :smiling_face_with_three_hearts: Je mag een tikkie op Instagram sturen als dat het handigste is?

Maat 92
Rookvrij huis en niet in droger geweest

Ik heb net weer een boel op Vinted geknald. Er staan nu zo ongeveer alle maten tussen 50 en 86 op, jongens en meisjes. Maar ook Lodger hydrofiel slaapzakken, inbakerzakken voor een prikkie (wel veel gebruikt maar ideaal om te proberen), slaapzakken om inbakeren af te bouwen etc
Schroom niet om een bundel te maken en een bod te doen, want we gaan verhuizen en ik wil er graag van af!

Wat vraag je voor dit boek?

15,-? Hij 1x doorgebladerd en heeft verder op zolder gelegen.

Zara maar 98
Rookvrij en nooit in de droger geweest.

1 like

Incl. of excl. Verzendkosten?

Inc is goed hoor. Ik verzend hem via brievenbuspakketje

Top, deal :grin:. Stuur je mij een PB?

1 like

Er zat helemaal niks leuks tussen :crazy_face:

1 like

Oh pfffff. Zoveel leuks. Maar ja, kan ik het al aan mezelf verantwoorden om kleding te kopen die ze pas over maaaaaaaanden aan kan :see_no_evil: lees: mijn baby is er nog niet eens. Hahaha

1 like

Heeft er iemand verkleedkleding in maat 86 of 92? En die dat vandaag of morgen nog met postnl zou willen verzenden? Is voor as maandag en dinsdag met carnaval naar de opvang, wat maakt me niet zo heel veel uit, maar iets wat een geheel is / duidelijk is wat het is zonder iets wat los op der hoofd moet is wel fijn want dat doet ze constant af.

(Ik had voor K. wat besteld via vinted, dat zou donderdag aankomen maar is vertraagd en het homerrpunt is in het weekend gesloten dus dikke kans dat dat te laat aankomt).

Wij hebben een aardbeienpak en een koeien onesie maar ik weet eigenlijk niet of onze opvang nog carnaval viert. Anders moet ze een van die twee nog aan. Dat weet ik vanmiddag!

Ooh met name die koeienonesie zou heel leuk zijn als J. die niet zelf nodig heeft! Ze loopt namelijk zelf heel de dag bij iedere koe die ze in het echt of op een plaatje ziet “Boeeeee” te roepen :ok_hand:t3: Laat maar weten als je die zelf niet nodig hebt :blush: