Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Iemand hier interesse in een universele rode parasol voor aan de kinderwagen of buggy?

Mag ik je vinted account vast volgen voor de zomerkleding? :grin:

Zeker

Het is me eindelijk gelukt om wat foto’s te maken, dit is allemaal maatje 68 :slight_smile: Hoop dat er iets bij zit voor iemand hier. Laat maar weten als er vragen over de kledingstukken zijn.

Iemand interesse in een (of twee) Maxicosi Pebble? Zwart, geen vlekken want altijd met hoes gebruikt en met verkleiners. Alleen de riempjes zijn een beetje pillig. Geschikt voor gordels en Isofix.
Mag weg voor een klein prijsje want staan in de weg ivm verhuizing. Hit me up als je interesse hebt!

Dieren broek Zara maat 80 €3
Wit broekje Prénatal maat 62: €3
Wit broekje HEMA maat 56: €3

Licht blauwe legging HEMA maat 80: €1
Groene broek HEMA maat 86: €1
Blauwe broek Size 9M (maat 80) valt klein: €1
Pyjama vissen maat 80: €1,50
Groen shirt maat 80: €1 deze heb ik ook in blauw en nog gestreept.

Even alvast een spoiler hier haha! Wil vanavond kleding online gooien. Ga toch weer meer dingen verkopen. Merken onder andere Mini Rodini, CarlijnQ, Lindex, Bobo choses, Zara en H&M. Dacht ik probeer het eerst hier voordat ik het via Vinted doe.

Super gender neutraal allemaal, alles maat 68-86 zo’n beetje. Ga straks de foto’s maken. Alvast een sneak preview;

7 likes

Ohooo die trui met diertjes. Love it :heart_eyes:

1 like

Ik kom graag kijken als je foto’s hebt gemaakt :blush:. Heb interesse in maat 80 of ruime 74. Of eventueel 86. Zoals bijvoorbeeld het spijkerjasje. :heart_eyes:

1 like

Wanneer verkopen jullie de kinderkleertjes? Wachten jullie tot er geen kinderwens meer is, of verkopen jullie zodra je kindje eruit gegroeid is en kopen jullie bij een eventuele tweede weer nieuwe kleertjes?

Leuk! Dikke ruzie hier om je kleertjes straks :grin:

Edit: dat spijkerjasje idd, @Printemps :heart_eyes:

2 likes

Oké komt ‘ie!
( @Vivre @Printemps @Fredje )

Trui, CarlijnQ, 74-80

Meer over de trui

Groen witte trui van CarlijnQ, veel gedragen met echt een fijne trui, nog steeds super mooi! Valt eerder als 80 dan 74, heeft K lang kunnen dragen. Prijs: €10,-

Trui Lindex, legging Bobo Choses, 80

Meer over de set

Trui van Lindex en legging van Bobo Choses, verkoop ik als setje. Legging is maat 74 maar valt eerder als 80. Is ooit mee geverfd dus er zit een heel lichte vlek in, zie foto. Valt amper op overigens als je kindje het draagt. Prijs voor de set: €15,-

Truitjes, Hema&Zara, 74

Meer over de truitjes

Vallen true to size. Rechter longsleeve is qua kleur tussen zwart en donkergrijs in, beetje dat (bewust) verwassen idee. Set voor €5,-

WEG Overall, Zara, 86 (valt kleiner)

Meer over de overall

Is van Zara, maat 86 maar valt eerder als 80. Wel lekker baggy / wijd maar bij K (die nu 86/92 heeft) ging hij al bij het kruis trekken. Niet zo veel gedragen. Prijs: €7,50

EVEN WACHTEN!!1!!1
(Nee geintje, maar er komt wel nog meer aan)

2 likes

WEG Spijkerjack, Zara, 86

Samenvatting

Valt true to size. Lekker veel gedragen als jasje afgelopen zomer over een trui of T-shirt heen. Prijs: €7,50

Setje, Zara, 74

Meer over het setje

Super cute, Bordeaux rood chill setje van Zara, 74. Vond het broekje ietsje smal vallen. Lijkt op de foto een stuk meer afgedragen dan in het echt overigens! Prijs €7,50

WEG Trui Mini Rodini, 80-86

Meer over de trui

Van m’n favo merk, baal zo dat hij wat te kort wordt. :sob: Valt true to size. Er zit een heel klein vlekje op, zie hier onder. Prijs: €12,50

Check spijkerjas en weirde trui.
Doei

3 likes

Mag ik de overall van je overnemen? :slight_smile:

Edit: oh nee ik wilde een lieve smiley doen, niet deze. :rofl:

Edit 2: ik vermoed dat er nog meer aan komt aan je lange antwoord!

1 like

Set Noé&Zoë, 3/6maanden

Samenvatting

Poging 2 om deze set te verkopen! Van duurzaam merk Noe&zoe uit Berlijn. Alles is maar 3-6maanden, de gestreepte legging is 6-12 maanden. Super leuk met elkaar te combineren als je van patronen mixen valt. Is dus een romper, longsleeve, mutsje en 2 leggings. Prijs: €17,50

CarlijnQ en Zara, 80

Samenvatting

Licht blauwe short van CarlijnQ, andere short en T-shirt van Zara. Blauwe broekje is 86 maar valt echt flink smal, dus als 80 (74 lukt zelfs ook nog), daar zit een wat lichter geworden plekje op de linkerkant. Prijs voor de set: €12,-

Korte tuinbroek, Zara, 86

Samenvatting

Korte tuinbroek, rood/wit gestreept. Is tegen de zomer helaas te klein voor K. Echt een fijn ding! Prijs: €6,-

Linnen setje, H&M, 80

Samenvatting

Luchtig setje van H&M van linnen. True to size. €5,-

OKÉ KLAAAAAAAAR

2 likes

Super leuk allemaal! Ik zou graag de overall willen. Durf de zomer kleertjes niet zo goed aan qua maat.

Ja snap ik! Ik twijfelde ook of ik ze al online wilde zetten of toch wachten, maar dacht ik probeer het gewoon.

Overall is voor jou! Heb volgens mij je adres etc nog wel. :relaxed:

1 like

Heb interesse in het spijkerjasje, maar @Oprah ook, zie ik. En aangezien zij ook een trui wil, is dat denk ik makkelijker voor je om samen te doen!
Anders houd ik me aanbevolen :blush:

Ja, hij is al gereserveerd door @Oprah, helaas!

2 likes