Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Leuk jullie reacties! Ik ben meteen aan het strijken en uitzoeken gegaan. Maat 62, 68 en 74 heb ik uitgezocht, maat 50 en 56 doe ik morgen. Ik maak even drie losse posts (sorry!) om het overzicht te houden.

Hierbij maat 62:

Allerlei merken: Zara, Lindex, Emile er Ida, lil’ atelier. Ik verkoop het liefste wel alles tegelijk per maat of in twee pakketten. Alle kleding is in nette staat en soms zelfs nooit gedragen. In het roze bloomertje links boven zitten helaas kleine vlekjes, dus die krijgt de koper er natuurlijk gratis bij maar hoort bij een setje met het andere roze truitje

Maat 68, oa Feetje, Zara,

En maat 74 (oa la redoute, Emile er Ida, lodger)

Het jasje (Engel, van wol en nooit gedragen) en de schoentjes (Boumy, 0-6 maanden) verkoop ik los.

1 like

Wat leuk allemaal, nu wil ik ook een meisje.

7 likes

Ik heb ook nog 2 volle zakken met te kleine kleding van N. Ook veel dingen die amper of zelfs helemaal niet gedragen zijn omdat ik ze cadeau heb gekregen maar het niet mijn smaak is. Heel zonde! Kleine selectie:

Als je meer wilt weten, let me know! Het meeste is maat 62/68.
Bij het witte ribjurkje rechtsboven heb ik ook nog een bijbehorend broekje

1 like

:kissing_heart: Nu denken jullie waarschijnlijk dat mijn baby vrijwel alleen roze draagt, maar de genderneutrale kleding wordt momenteel gedragen door mijn neefje :smiley::sweat_smile:

1 like

Mocht je het in delen weg willen doen, dan heb ik interesse in het schelpenpakje, het spijkerjurkje en een deel van de legginkjes!

Ja dat mag zeker in delen weg! Kun je me een DM sturen? Ik heb eventueel nog wel meer legginkjes maar dan moet ik even uitzoeken.

1 like

Mocht er iemand zijn die kleding vanaf maat 92 verkoopt: hit me up!

J zit nog in 98 maar zal morgen even neuzen voor je!

1 like

jaaaaa twinning met J! Nou ja soort van haha

1 like

Of als iemand jongens kleding maat 92/98 verkoopt?

Hier nog veel zomerkleding maat 86 liggen. Maar moet eerst kijken wat er nog past. Maar meneer wil nooit iets aanpassen.

Ja, ik kijk mee!

Ik heb zelf nog een aantal (jongens) broeken en truien/ longsleeves in maat 86/92 te koop van oa Hema / H&M en Tumble n Dry. Vind dat die maten zelf wel ruim vallen dus mocht je interesse hebben kan ik je de foto’s even sturen. Kan voor een klein prijsje weg ( 6 broeken en 4 truien tezamen voor rond de 10 euro heb ik ze op Vinted staan).

Anders heb ik misschien ook wel interesse!

1 like

Nee koop liever maatje groter en voor het voorjaar meer :rofl:

1 like

Nou nou, J heeft geen kleren meer :rofl:. Nee, grapje.

Het is vnl zomerkleding of simpel effen shirts en vestjes en wat broekjes. Merken zijn zeeman, jubel, feetje, hema, name it, h&m en geen idee haha. Ik heb ook nog korte broeken maar die moet ze passen en ze is niet thuis.

Dussss daar gaan we:
Maat 86 (maar kan nog met 92 en dont judge dat roze vestje, gekregen haha)

Maat 92 (allemaal van jubel, bij een shirt mist de froezel)

Maat 92 en jurkje is 98 maar valt klein

Mijn lievelingszomerjas in maat 92

Ik heb wel veel kleding liggen in die maat. Zoontje heeft echt een enorme groeispurt doorgemaakt en zit nu in 110 (dat wordt al snel te kort). Is pas 4 jaar. :weary: ik zal van het weekend proberen wat foto’s te maken. Wisselende merken.

Is goed. Mijn peuter is nog geen 2 en gaat nu al naar 92/98 stop de tijd :weary:

Jongens/genderneutraal 80 vinted-accounts mogen ook mijn kant op! Kan t op vinted zelf allemaal niet zo vinden.