Traumatische momenten uit kinderfilms/ series

Dit is niet uit een kinderfilm, maar ik ben zo schijtbang geweest door Jeepers Creepers. Vooral de creeper zelf, maar er was ook een stukje waarbij die jongen in die pijp naar beneden gleed en dat daar dan allemaal lijken aan elkaar genaaid tegen de muren zaten. Ik vind de Jeepers Creepers films nu heel leuk.

3 likes

Deze dingen uit Sesamstraat…

5 likes

Ja, ik weet nog dat ik me realiseerde dat dat meisje doodging en daarom haar oma weer zag :sob:

2 likes

Heel veel dingen zijn al benoemd zoals dierenbos is boos (muizen gespiest aan dorens van een rozenstruik ofzo? :open_mouth::flushed:) maar wat ik nog wou noemen was dir ongelofelijk enge heks van Sneeuwwitje :flushed::flushed:

7 likes

Geen kinderfilm maar ik wilde toen ik een jaar of 8 was een “grote mensen” film kijken toen ik met mijn moeder bij oma sliep. Ik bleef huilen want ik was toch al groot! Het was een videoband, dus het had allemaal reclames etc, ik was nog aan het zeuren toen plots deze ad voorbij kwam : https://youtu.be/YWmbUMStlGI

Ik heb gegilt, en zeker tot mn 13e angst gehad dat ze de trap op zou komen bij mijn oma thuis. Krijg nog steeds rillingen haha.

De gemene reuzen uit de GVR zijn al een paar keer voorbijgekomen, maar ik vond die hele GVR zelf ook doodeng.
Niemand snapte dat ooit, want hij was toch vriendelijk en alles was leuk, hihaho, maar ik was echt hysterisch bang dat ik ‘s nachts uit bed geplukt zou worden door die lange mafkees.
Durfde toen ook een hele tijd niet met mijn raam open, of zelfs maar op een kier, te slapen. Warme zomernachten😂

2 likes

De Pokémon aflevering waarin Pikachu afscheid nam van Ash. Op het einde kwam dan een heel zielig en aandoenlijk liedje over vriendschap en oh huilen

11 likes

Ook geen kinderfilm, the exocist. Uiteraard mocht ik die niet kijken en deed dat wel stiekem, net bij dat stuk dat ze zegt: your …morther. Ik was zo overstuur dat ik me met de bijbel in de kast heb verstopt omdat ik er van overtuigd was dat ik nu naar de hel ging…

2 likes

Waarom nemen ze afscheid?! Ik heb iets gemist denk ik…

Ik heb ook iets gemist denk ik, want ik weet niet wat je bedoelt?:joy:

Oh, ik zie het nu! Je bedoelde denk ik het bericht van @Ladyhawke

Ze kwamen toen een grote groep pikachu’s tegen in het bos en de pikachu van Ash wilde zich daarbij voegen. Op het einde van de aflevering kwam Pikachu toch weer bij Ash dus eind goed al goed haha.

Sorry was echt ff in shock haha :joy:

2 likes

Okay… nu kan ik wel slapen

1 like

Jaa! Bij Madelief was ook een zwembadscene waarbij een kind uitglijdt of zich stoot oid en dan heel dat zwembad onder bloed raakt. En dan moeten ze naar het ziekenhuis en dan zit heel de wachtkamer vol mensen van top tot teen in het verband. Brrr, ik denk daar echt altijd nog aan als ik in een zwembad ben.

7 likes

Hahaha laatmaar, is al gepost :joy:

Wow die aflevering was ik vergeten maar inderdaad, dat was echt creepy! Ik ga nu googelen naar Madelief-afleveringen

1 like

Ze staan allemaal op YouTube :smiley:

Ik kijk er nu 1, deze vanaf 5:30 is ook met allemaal mensen in verband. Wat keek ik echt toen ik zo klein was :fearful:

4 likes

Oh doodeng. Ik vond het luisterboek ook heel eng. Die heksen hadden daar ook hele nare stemmen en de muziek was ook heel eng. We hadden toen nog een stereo en luisterden het 's avonds in bed en toen ging hij een keer spontaan aan met die enge muziek. We waren doodsbang haha

1 like