Tour de France

Op rij ook :flushed:

Sinds wanneer is Lutsenko van Jumbo? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wat een fantastische etappe! Echt zin in de rest van dit weekend!

1 like

Ja ik ben wel benieuwd of we lekker veel aanvallen krijgen nu in de Pyreneeën. Hopelijk wel!

Oeps haha, je hebt helemaal gelijk. Gister lieten we onze kat inslapen dus ik heb die dag niet echt meegekregen, ik was op dinsdag blijven hangen. Desalniettemin heel knap!

Oh net dat interview met Richie Porte… Zijn vrouw is gisteravond of vannacht bevallen en hij kan pas over 2 weken bij zn vrouw zijn en zn dochtertje voor het eerst zien. Ik weet dat dat vaker gebeurt bij wielrenners maar vind het toch wel heftig hoor.

Ja ik heb het er ook net met mijn vriend over. Blijf dit soort dingen bijzonder vinden. Je weet natuurlijk dat je met een topsporter bent, maar ik weet niet of ik dat als vrouw zou kunnen handelen hoor :flushed:

Ik kan me ook niet voorstellen dat je nu je focus kan houden bij wielrennen in de wetenschap dat je een dochtertje hebt gekregen.

Nou idd! En als hij nou meedeed om te winnen… ik gun hem echt het beste want ik vind het een sympathieke en leuke vent maar in het gunstigste geval eindigt hij ergens rond plaats 10-15 en een etappe zie ik ook niet echt gebeuren. Ik hoop maar voor hem dat dit het waard is.

1 like

Wij hadden het hier thuis er ook al over. Misschien heeft hij contractuele verplichtingen zodat hij er net onderuit kwam om hier te rijden? En was de tour op de normale data gereden dan was de timing wel juist gunstig geweest. Voor zover je zoiets natuurlijk kan plannen/

1 like

Denk wel dat die jongens dat zelf willen, een jaar zo’n grote koers overslaan is nogal wat op zo’n korte carrière. Offers he…

Ja en het zal ook wel vaker voorkomen in andere beroepen. Maar inderdaad, ze hebben maar een korte carrière in het wielrennen.

Hahahhahaha ik dacht even dat ze super steil omhoog moesten fietsen :joy:

Oei, Pinot

Omg ja arme Pinot :pleading_face:
Ik heb het nooit zo op die Fransen die zo gehypt worden dat ze wel even de Tour gaan winnen, maar ik heb echt een beetje een zwak voor Pinot

Voor wie zijn jullie? Ik ben anti jumbo visma en pro Bernal en Quintana haha

Oh nee ik ben anti Ineos dus ook anti Bernal. Vind het wel leuk dat Jumbo het zo goed doet eigenlijk.

Edit: oh Tom op kop? Dan is Roglic dus duidelijk kopman.

Ik ben lekker nationalistisch en vooral voor de Nederlanders.

Leuke etappe weer vandaag!

Toch wel jammer van Tom, hoopte toch stiekem dat hij het zou flikken.

3 likes

Ik ben pro Jumbo, pro Pinot (rip), pro Pogacar, pro Quintana en anti alles wat met Ineos of Quickstep te maken heeft

Edit: omg hoe kan ik Mollema nou vergeten :flushed: Hup Bauke!

1 like

Nou waarom is iedereen nou anti Bernal

Beter dan die stomme Sloveen

Jeetje wat een drukte op die berg!

1 like