Het wordt een vroege aankomst vandaag. Denken jullie dat de kopgroep het gaat redden? Dan moet het peloton wel rustig blijven rijden denk ik want die 3/4 minuten zijn niet zo veel.
Ik denk het niet! Ik ben aan het wachten totdat het een vermoeidheidslag wordt en iedereen stuk gaat haha.
Hongerklopje hier en daar
Hoe lang zal het nog duren? moet nog boodschappen doen hahah
Nouuuu hoe druk is dit jongensā¦ en echt niet allemaal met mondkapjes zoals de commentatoren zeggen.
Ik vind die nieuwe commentator van de NOS echt helemaal niks, vorig jaar was het commentaar zo veel beter
Ik vraag me wel af wat Ineos nou van plan is of was? Zou er een tactiek achter zitten of is het gewoon op kop rijden en hopen dat er geen verdere aanvallen komen? Dat is ook een tactiek natuurlijk.
Wel echt jammer dat er in het peloton ook echt niets gebeurde met de renners die met 10 seconden winnen ten opzichte van het peloton ineens de gele trui konden hebben, maar nee: gewoon saai in een groep naar boven en geen grote verschuivingen in het klassement. Wat er voorin gebeurde was dan weer wel leuk al heb ik totaal niet onthouden wie nu gewonnen heeft
Wel een yay momentje: ik krijg op mijn werk nu betaald om de ontknoping van iedere etappe te bekijken. En indien nodig los te gaan op social media. Vandaag was ik dus wel blij dat ik vroeg naar huis kon omdat ze eens rond 5 uur finishten.
Ik moest wel grinniken om het commentaar van Tom Dumoulin over de etappe. De verslaggeving zat maar te wachten op spannende aanvallen en zijn commentaar was ānee, dat was helemaal niet te verwachten. Het was heel logisch om zo rustig te rijden en geen aanvallen ofzo.ā
Ooit zullen ze toch wel wat moeten gaan doen denk ik zo
Sowieso komt Tom wel super relaxed over in zijn interviews de afgelopen dagen vind ik. Alsof hij minder druk voelt. Goed voor hem denk ik.
Eens, Tom D komt best ontspannen over. Voor hem ook wel lekker dat hij Roglic en zeker nu ook van Aert in de ploeg heeft, zijn de ogen en de druk niet altijd op hem gericht. Volgens mij was dat ook wel een van de redenen om bij Sunweb te vertrekken: daar was hij de man en draaide alles om hem en dat wilde hij niet meer.
Wat een begin van de etappe vandaag joh!
Oh jongens wat een heerlijke etappe! Love waaiers!
Oh gelukkig zie ik dit bericht. Ga hem meteen aanzetten!
Benieuwd wat Bora nu gaat doen, of die blijven rijden of niet
Eindelijk koers!
Ik ben commentaar technisch even Sporza aan het testen.
Wat een onverwacht leuke en spannende etappe! Er gebeurt eindelijk eens wat!
Echt een verademing na afgelopen week haha
Oehh spannend dit! Ik hoop dat Wout weer wint!
Ja hoor, weer Wout! De derde van Jumbo al .