Tour de France

Voor het eerst in dertig jaar weer een Nederlander in het geel!

Dat verdient een eigen topic!

:bike::bike::bike:

6 likes

Haha ik wilde echt nét dit topic aanmaken. Maar wat een daverende verrassing! Die jongen wist echt niet wat hem overkwam volgens mij.

Haha ja dat vond ik ook heerlijk procedureel. Wel idd heel sneu voor Dylan.

Ook echt erg eigenlijk dat zelfs die Nederlandse presentatoren gewoon letterlijk helemaal niks zeggen over Teunissen tijdens die sprint totdat hij over de streep komt :joy:

1 like

Ploegentijdrit… boring.

Ik ben lekker veel vrij komende weken, dus kan heerlijk tour kijken!

Zit alleen op kantoor vandaag dus lekker de Tour aan op de achtergrond :hugs:

1 like

Hier ook! (Wel op mijn oortjes want werk in de stilteruimte…)

1 like

Helaas vandaag echt een saai ritje. Had wel een beetje spektakel verwacht. Dan morgen maar. Heb vandaag de finale op werk afgekeken omdat ik anders het einde zou missen dus dat zal morgen ook wel gebeuren :sweat_smile:.

Zo dat einde was nog spannend! Maar wat goed dat Groenewegen gewonnen heeft! :tada:

Wow dat was nog even spannend. En hoe goed van en voor Groenewegen!

1 like

Ahh brr Wout van Aert is zo lelijk gevallen tijdens de tijdrit zojuist.

Ja echt zo zonde. En zag er ook echt naar uit.

Zo Kruijswijk zo snel! Ben benieuwd of ie t volhoudt…

Denk dat het geel een grote rol speelt en hij rijdt dit jaar überhaupt al goed.

Ik scoor in ieder geval goede punten in mn tourpoule haha :sweat_smile:

Als hij er vandaag weer zo ontzettend goed bij zit (en de volgende bergetappes) zonder team misschien is het dan wel een klein beetje opvallend. Maar de bergen gaan hem altijd wel goed af en geel zou ook wel mee helpen.
Ik ga echt duimen voor Kruijswijk, wie weet wat er allemaal nog inzit!

1 like

Ik moet zeggen dat ik hier ook over na zat te denken inderdaad. Maar hij rijdt de rest van dit jaar ook al goed en geel geeft kracht. Al ben ik wel benieuwd hoe hij het vol gaat houden zonder een heel sterk team (volgens mij).
Wat mij wel opvalt is dat geen van de wielerprogramma’s die ik kijk het daar over hebben. Sowieso hoor je een stuk minder, voor mijn gevoel, over doping dan een aantal jaren geleden.

1 like

Ik dacht gisteren nog ‘als ie er vandaag af gaat geloof ik hem wel’. Maar eh tja :sweat_smile: Dus nu heb ik dat maar weer verplaatst naar vandaag.
Het is eigenlijk vooral dat ik hoop dat ie er doorheen zakt want ik vind hem (en zn ploeg) niet zo heel leuk.

Ben heel benieuwd hoe de favorieten en de verhoudingen vandaag gaan zijn na toch best een zware dag gisteren.

1 like

Hahah ik zat dit ook echt te schreeuwen naar de tv :joy::joy:

2 likes

Oh ik hoop zo dat Alaphilippe gewoon geparkeerd komt te staan. Verder niet nationalistisch ofzo :flushed: