Tour de France

Hahahah ja precies dit inderdaad. Toch super raar!

Voorgaande jaren waren er andere commentatoren. Kan me niet herinneren dat dit eerder ook zo was.

Nu inderdaad gewoon al paar minuten doodstil. (Oh net zei hij wat… nou hij had opzich ook niks kunnen zeggen :joy:)

1 like

Ik dacht dat ik m’n geluid per ongeluk had uitgezet haha.

2 likes

Hahaha helemaal mee eens. Vind het een typische man die bij talkshows zit en dan veel praat maar weinig zegt, en dan ook inderdaad op zo’n zelfingenomen manier.

Ik ben niet anders gewend dan fietsen op de Belg te kijken, maar valt me inderdaad op dat Wout van Aert wel heel veelvuldig gesproken wordt haha.

1 like

Nou ze fietsen vandaag gewoon rustig naar de finish voor een massasprintje. Niet eens een ontsnapping van een eenzame Fransman. Helemaal niets :o_o:.

Hahah nee is echt saai.
Al weet ik niet wat ik irritanter vind; dat er dus weinig gebeurd of dat die commentatoren het er constant over hebben.

Haha je hoort de frustratie gewoon in het commentaar doorklinken. Maar hoe moet je ook 5 uur commentaar geven op zo’n etappe joh. Wat een baan :joy:.

1 like

Haha klopt inderdaad. Zou ook niet voor mij weggelegd zijn.

Bij zo’n etappe als vandaag volstaat meestal het laatste uurtje kijken, maar vandaag was het kijken van de laatste 10-15 km ook wel genoeg. Slaapverwekkend. :sweat_smile: Anderhalve kilometer nog!

Ohhh wel een heerlijk einde zeg!

1 like

Maakte wel wat goed gelukkig. Wat een seizoen voor WvA so far joh en ook prima optreden van Cees Bol

1 like

Ja echt fantastisch! Al vind ik het dan ook wel sneu voor Bol aangezien hij zo’n goede trein had, maar ja dat is nou juist de sport en de tactiek.

2 likes

Viel me net in de herhaling van bovenaf wel op dat de laatste renner voor Bol veel harder ging dan Bol zelf, waardoor die dus uit zijn wiel was.
Denk dat Bol daardoor misschien ook al wel wat belangrijke kracht heeft verloren.

1 like

Wel prettig dat we nu geen 14 juli hebben waarbij er PER SE een Fransman moet winnen. Of zouden 14 sep gaan claimen. :sweat_smile:

1 like

Wauw wat een spannende finale van een saaie dag! Wat een beest is die Wout zeg. Hopelijk krijg Bol ook nog zijn moment in de komende weken.

1 like

Duur bidonnetje voor Alaphilippe, Yates morgen in het geel

Maar hoe kan het dat daar in vredesnaam een verzorger staat? Zij kennen toch ook de regels.

Ja vind ik ook bizar, ook van Jimbo Visma en nog een andere ploeg hoorde ik in de avondetappe. Ga er van uit dat dit soort punten voor de verzorgders uitgebreid en van te voren worden gepland.

Ja, dat hoorde ik ook inderdaad. Snap daar echt niks van. Lijkt me dat dat inderdaad helemaal vaststaat waar ze moeten staan.

1 like

Zeker dit jaar hebben ze genoeg tijd gehad om dat goed te plannen zou je denken :face_with_hand_over_mouth:

1 like

De commentator net ‘mag je bloeden in de tour als renner?’.
Hahaha nou als dat niet mocht, dan was de helft na de eerste dag al uitgevallen gok ik.
Stef Clement dacht volgens mij ook van wtf :exploding_head::exploding_head:

1 like