Tour de France

Oh nee wat jammer! Ik vond hem altijd zo leuk de vvv Frankrijk promoten. Had mijzelf echt verheugd op kneuterige verhalen over kastelen op de achtergrond terwijl ik thuis zat te werken.

3 likes

Jaaa dit! Dit hoort gewoon bij de tour haha. Ik vind Maarten niet zo, maar de combinatie met Herbert wel haha. Stef en Joris doen het niet voor me. As we speak ook weer zo’n stilte die al een halve minuut duurt.

En ik hou niet van verandering :joy:

1 like

Ja die stiltes zijn er echt te vaak. Herbert en Maarten vulde elkaar ook steeds aan, zelfs als de ander een broodje aan het eten was werd er nog een verhaaltje verteld. Ik mis die combinatie nu al. Misschien dat Joris er nog wat moet inkomen hoor maar tot nu toe mis ik de gezelligheid van ons olijke duo van voorgaande jaren wel!

1 like

Jaa ik mis Herbert ook! Ik vind Maarten & Joris nog wel oke, van Stef ben ik nog niet heel erg fan.
Ik kijk vrijwel alle koersen op Sporza, maar de tour hoort gewoon bij de NOS (en het WK ook bedenk ik nu). Luister dan toch liever naar slap gelul over Nederlanders dan de zoveelste Dylan Theuns* is God-lezing.

Heerlijke etappe voor de zondagmiddag dit trouwens. Lekker beetje half in slaap gesust worden omdat er geen zak gebeurt en dan straks de laatste zoveel km overeind schieten en met hartslag 150 op de bank springen tot ze gefinisht zijn.

*insert naam van willekeurige Belg.

2 likes

Precies dit. Al de hele dag beetje in de pyjama onder een dekentje de tour kijken. Echt perfect. Vind t ook wel wat hebben zo om de tour te kijken in de naderende herfst ipv de bloedhitte.

6 likes

Hahaha ik moest hier hardop om lachen. Ik vind het enthousiasme van de Belgen meestal leuk, maar dit is wel treffend😂

1 like

Haha ja ik ook hoor, maar tijdens de tour wordt ik liever elk half uur op de hoogte gehouden van het aantal minuten dat Cees Bol op achterstand rijd dan van het aantal scheten dat d’n Gouden Greg vandaag gelaten heeft :joy:

3 likes

Ik wil ook graag een petitie starten om Danny Nelissen van tv af te krijgen. Die kerel is echt mn bec.

5 likes

Waar kan ik je petitie tekenen? Nog steeds eeuwige zonde dat hij bij Eurosport weg is :joy:.

1 like

Nou als jij hem start, teken ik hem hahha met al mijn e-mailadressen :joy::joy:

1 like

Wel benieuwd of er zo nog echt wat gaat gebeuren in de koers of dat we echt tot de laatste kilometers moeten wachten op wat spektakel.

Ik moet om half 7 in een restaurant zitten dus ik hoop wel dat ze snel een beetje vaart gaan maken :grimacing:

Hahaha ik vind hem echt niet leuk, vind hem zo chagrijnig en gewoon niet zo sympathiek?! En hij zorgt elk jaar voor een relatiecrisis, want m’n vriend snapt mijn probleem met hem niet. :joy:

1 like

Nou precies dat idd! Ik vind hem ook echt zo’n zelfingenomen mannetje. Hij weet altijd alles beter (maar heeft zelden gelijk) maar zodra hij een weerwoord krijgt krijgt hij zo’n stomme blik (soort kruising tussen ik ben beter dan jij en ik ga zo in huilen uitbarsten) en gaat ie een beetje stamelen. Of dat gezicht dat hij trekt als iemand hem een vraag stelt, zo’n arrogante ik-weet-alles-en-jij-weet-niks smoel. En als ie nog 1x begint over dat ie wereldkampioen is geweest (heel knap hoor, maar t was wel bij de amateurs vriend) of dat ie familie is van Jean Nelissen
 echt blegh :unamused:

Oh en dan ook ff wat leukers. Quick Step op kop! Ben benieuwd wanneer flippie de knuppel in het hoenderhok gaat gooien!

Hoe zit dat nu eigenlijk met die supporters? Want hier bij de finish staan er toch best wat.

Ik vind het ook bizar hoeveel volk er staat. Niet echt coronaproof lijkt mij?

Nee precies dat dacht ik ook. En die schreeuwen waarschijnlijk, dus dan krijg je weer speekseldeeltjes die verder vliegen, ondanks mondkapjes, richting de renners lijkt me.

Jemigg ik word gewoon ongemakkelijk van dit commentaar (nos). Nog erger dan gisteren vind ik. Alsof ze zich irriteren aan elkaar.

3 likes

Ja ik bleef net hangen en ik kijk meestal niet dus wist niet of het altijd zo is. Maar hele vreemde sfeer vind ik. Eerst dat die man zei “dat zei ik net”, daarna kwam ie met “dat gaan we niet vertellen op tv” terwijl die ander bleef pushen en toen uit het niets die “je vult me altijd perfect aan”.

En nu is het ook al een hele tijd doodstil?