Lijkt er tot nu toe op dat zijn vervanger zich wel ingelezen heeft in de omgevingsfeitjes.
Haalt het niet bij Herbert ofc, maar beter dan de eindeloze stiltes van vorig jaar.
Lijkt er tot nu toe op dat zijn vervanger zich wel ingelezen heeft in de omgevingsfeitjes.
Haalt het niet bij Herbert ofc, maar beter dan de eindeloze stiltes van vorig jaar.
Zijn het niet Maarten en Stef Clement nu? Luister nog niet mee dus ga af op jouw oordeel .
Lol ja die stiltes als dan Maarten een boterham moest eten of er een bos in beeld kwam en ze gewoon niets wisten wat te zeggen na 5 uur koers.
Neee gelukkig niet Stef Clement. Hij heeft misschien veel kennis, maar omg die stem kan ik zo slecht hebben. Volgens mij is het Joris van den Berg!
Nu al zin in de mooie bergetappes!
Ik hoop trouwens wel dat het een beetje een leuke, aanvallende tour wordt met ruimte voor vluchters en spanning. Ja wie niet nu ik het zo opschrijf
He bah ze hebben Cavendish ook weer ergens uit een hoge hoed getoverd. Weet in ieder geval voor wie ik niet ben in de sprints.
Ik ben geen wielerfan, maar kijk zo nu en dan mee, maar wauw wat er net gebeurt met die val. Die supporter is toch helemaal gek, je zou hier maar een jaar voor getraind hebben en dan door zo een debiel vallen en niet meer verder kunnen
Oh die vrouw, vreselijk. Ff je momentje op de camera pakken met je stomme kut kartonnen spandoek.
Ik erger me altijd aan die mensen langs de weg bij wielerwedstrijden, maar deze vrouw is wel van een buitencategorie irritant.
Hoop dat ze zich super super kut voelt, gvd wat een achterlijkheid toch weer.
Neeeee nu alweer zoân massale valpartij! Wat een drama zeg. Ze rijden nu ook gewoon door dus dit gaat mogelijk echt al een slagveld opleveren in het klassement.
Waar kwam deze valpartij door? Was even afgehaakt.
En Alaphillipe in het geel, wat een topstart voor de fransen
Lijkt wel traditie, die massale valpartijen in de eerste etappe(s)
âGewoonâ een renner die onderuit ging, niet door derden oid. Hopelijk geen ernstige slachtoffers bij deze, al zag Froome er niet best uit zoals ie daar stond.
Hmm ik heb niet zoveel met Alaphilippe dus ik sta neutraal tegenover deze overwinning haha. Wel tof dat Ide Schelling de bollen krijgt!
Jaaa Ide Schelling
De Rode Lantaarn podcast met hem is zo leuk!
Jaa love De Rode Lantaarn! Al vind ik hem toch leuker op de fiets dan aan de microfoon
Hahaha ja okee dit helpt wel
Prachtige overwinning wat mij betreft. Franse huidige wereldkampioen die het geel pakt
Spannende aankomst en mooie winst voor MvdP! Ook nog de gele trui, mooi!