Ik ben de slechtste verliezer ever dus ik zei al: ik zou morgen niet eens meer opstappen en mezelf huilend opsluiten😂
Edit: deze gaat voor mij een beetje in het rijtje van de gemiste wissel. Wat een drama.
Ik zou Tom wel willen knuffelen, zo verdrietig.
En dan moeten ze morgen nog die kloterondjes door Parijs en dan moet Roglic alsnog dat podium op. Dat kan ze vast gestolen worden nu
Sorry voor de TJV fans maar dit zijn wel de momenten waar ik voor kijk. Iemand twee weken in het geel zien rijden en dan zien winnen is ook maar saai. Shit happens, je kunt een goed team hebben maar op deze momenten moet je het wel zelf doen.
Het had ook tot een seconde kunnen komen en dan net wel laten winnen. Was ook heel spannend
Maar je hebt wel gelijk, dit is wel waarom je kijkt en waarom het met Sky altijd zo saai was.
Als wielerliefhebber is dit een topeinde, dat ontkent denk ik niemand. Als Ineos 2 weken in het geel had gereden, had ik nu ook juichend op de bank gezeten hoor. Ik ben blijkbaar toch wat chauvinistischer dan ik dacht en een overwinning met een Nederlands tintje was mooi geweest, that’s all.
Fuck team Sky man. Dat super gecontroleerde rijden. Echt het saaiste ever. En ik kijk al 20 jaar.
@Duchess, oh dat heb ik vrijwel niet bij wielrennen. Alleen als het om Mathieu gaat. En destijds bij Kenny van Hummel. Arm ding hahaha.
Ik ben medium chauvinistisch als het om wielrennen gaat (nu ff heel erg maar dat is niet altijd zo haha), maar Kenny van Hummel kon ik echt niet uitstaan. Dramaqueen. Rob Ruijgh vond ik nog erger, met zn ego jakkes
Haha ohh die Kenny ja, dat was ook wel genieten ja😂
Anyways heb genoten van de Tour de Corona! Morgen nog even naar Parijs en dat was het weer.
Ga het missen op werk lekker data invoeren met tour op de achtergrond.
Haha ik schreef dit 2 weken geleden nog over Porte. Wat ben ik blij dat ik er ontzettend naast zat, ik gun hem deze podiumplaats zo ontzettend! Geloof ook helemaal dat dit de pijn van het missen van de geboorte van zijn dochtertje wel een beetje verzacht
waarom moet dat kind nou het podium op
GAAT HET OOK NOG JANKEN
Haha dat doen ze wel vaker als de kinderen erbij zijn in Parijs, heel soms ook weleens bij een etappeoverwinning (maar kon nu in coronatijd sowieso niet).
Ik mis Herbert nu al 🥲
Ik kijk nu al via Sporza, de NOS was nog aan het praten terwijl de depart reeel al begonnen was
Ik ben begonnen bij Sporza maar nu toch overgestapt naar de NOS. Ik kijk alle wedstrijden op de belg maar de Tour en het WK horen bij de NOS. Dan wil ik lekker chauvistisch gelul over Nederlanders.
Ik ben er ook weer bij dit jaar maar Herbert dus niet? . Jammer! Ik heb hem en zijn kastelen gemist.