Tour de France

Oh jongens ff blij zijn met mn tourpoultje hoor. Ik heb Kamna opgesteld vandaar en heb hem als captain (dus dubbele punten) hiep hoi :partying_face:

Minpuntje van de dag: ik heb Carapaz ook in mn team maar hem niet opgesteld vandaag omdat ik ernstig teleursteld in hem was. Had hem niet te vroeg af moeten schrijven haha :sweat_smile:

2 likes

Wat gebeurd hier hahha? Ben echt benieuwd wie er gaat winnen

1 like

Nouuu deze mensen op die berg. Ga alsjeblieft een stuk uit de pad joh.

1 like

Heeeeerlijk dit ja!

Maar die mensen net ging echt te ver idd @FrozenFlame

1 like

Aaah zit met samengeknepen billen te kijken

2 likes

Ahww die Lopez, het is hem gegund!

En omg Poggy komt terug?

1 like

Same haha durf amper te kijken :joy:

1 like

Nee toch niet!

Nee haha leek net of ie er bijna was maar 15 sec is nog best veel zo

Volgens de commentator was hij in de laatste twee/drie honderd meter heel dichtbij maar reed Roglic weg.

1 like

Tommie :heart::heart:

1 like

Ze zitten allemaal wel echt helemaal stuk die over de finish komen.

1 like

En Bernal gestopt joh! Ben benieuwd waarom. Het heeft geen zin meer, maar is dat genoeg om te stoppen?

Ik vind dat echt geweldig om te zien, zeg ik terwijl ik languit op de bank lig haha

Ze gaven een of andere vage verklaring die vooral neerkwam op ‘het heeft geen zin meer’, beschermen vd renner, voorbereiden op komende wedstrijden.
Maar ik heb op twitter ook al rug- en knieklachten en overtraindheid voorbij zien komen.

3 likes

Ohh gestopt ja @tessel ben benieuwd waarom inderdaad!

Hahaha ja ik vind het ook heerlijk terwijl ik op de bank lig. @Bubbless

1 like

Ja dat ‘het heeft geen zin meer’ heb ik gezien maar het heeft voor zoveel renners geen zin meer toch? Er moet toch nog een andere reden zijn?

Die Danny Nelissen echt haal hem van de buis hahah.
Ik erger me er groen en geel aan. (Of irriteer, ik weet nooit wat de juiste combi is)

6 likes

Nee idd. Ik denk dat ie gewoon op is (en mss wel fysieke klachten heeft) en dat ze hem niet nog verder willen opbranden met het oog op andere wedstrijden later dit seizoen. Mss dat ze het nog een x met hem willen proberen in de Vuelta ofzo.

Oke beetje offtopic, maar Annemiek van Vleuten heeft haar pols gebroken! Shit man, was zo mooi in de Giro Rosa :frowning:

1 like