Mooi? Ik vind Sagan een van de beste wielrenners ter wereld. Maar wat hij deed is zó niet oke. Ik hoop dat hij een fikse (tijd)straf krijgt. Het had veel minder kunnen af lopen.
Ik heb dat deel een beetje gemist (zat op de Tacx), maar het deel van 4 renners ongeveer gelijk over de finish vind ik persoonlijk altijd mooi.
Maar nu ik dat stukje terugkijk zie ik idd hoe dat best wel verkeerd had kunnen aflopen
Ohhh zo bedoel je. Ja zeker mee eens!
Ahh ik gun het Hirschi zo! Hoop echt dat hij het gaat halen, maar ben er bang voor…
Nog 3km, moet te doen zijn!
Jaaa ik hoop het ook zo erg dat hij standhoudt. Zou het hem echt gunnen nadat ie afgelopen week na die lange solo net naast greep. Het lijkt er wel steeds meer op dat hij het gaat redden…
Jaa het gaat er steeds gunstiger uit zien!
Ahh wat mooi en zo verdiend! Goed voor het moraal bij Sunweb ook.
Welverdiende overwinning voor Hirschi! Goed werk van zijn ploeggenoten ook
Ik kan bijna alle dagen dat ik aan het werk ben toch nog best prima de tour volgen, behalve vandaag natuurlijk Echt 0,0 gezien. Maar wat fantastisch dat hij gewonnen heeft. Zo zo zo gegund!
En dat parcours van morgen is wel weer een lekkere hoor. Ik ‘werk’ thuis morgen dus ik zit klaar om 12:00 uur hoor
Mollema uit koers na een valpartij
Jammer voor Bauke maar ik ga hem niet perse missen. Vind het niet zo’n boeiende renner.
Ja hallo jongens wat is dit nou. Ik zit al sinds 12:00 voor de tv. Ben dan letterlijk nog geen half uur van huis om naar de tandarts te gaan. Zet ik de tv weer aan, zijn we Mollema ineens kwijt Vind het echt heel jammer dat hij eruit ligt
Vind deze etappe echt genieten! Blij dat ik op de bank lig.
Tjonge, Bernal er al af!
Dat is vroeg!
Omg ja wat heerlijk dit! Door Gesink en van Aert ook gewoon haha
Edit: alhoewel niet te vroeg juichen want voor het klassement zijn er dit jaar wel gevaarlijkere renners dan Bernal… kuch-pogacar-kuch
Wat een machtsvertoon van Jumbo he. En inderdaad @Bubbless ik denk dat Pogachar de belangrijkste belager is. Maar dat is wel leuk ook, zo’n jonge renner nog!
Ja vind ik ook!
En holy shit Bernal al op ruim 4 minuten. Dat had ik ook weer niet verwacht. Die is gewoon helemaal klaar voor het klassement na vandaag.
Oh jongens nu al zin in dinsdag hoor! Ben zo benieuwd of Pogachar nog meer gaat laten zien.