Tour de France

Oh dat is echt balen. Ik had alleen nog maar meegekregen dat ze gevallen was.

1 like

Noooooo

Wat was dit voor gaar einde dan?

1 like

Echt zoā€™n einde van een slechte romcom waarbij niemand de strijd aan durft te gaan met teamgenoot.

Maar Roglic nog altijd in geel dus hier op het werk zijn we al hard bezig daar iets mee te doen. De sfeer is alsof we al in Parijs zijnā€¦

Maar echt! Echt een anti-climax.

Ohh ben nu heel benieuwd waar jij werkt haha

Kumbaja op de racefiets. Saaaaaai

1 like

Ben ik de enige die het wel heel schattig vond. Wat maakte het uit, het was niet dat een alsnog de tour ging winnen en ze leken zo blij samen.

3 likes

Ik vond het ook wel wat hebben!
Ze waren zo blij, alsof ze de Tour zelf gewonnen hebben haha

1 like

Zat al te kijken of er ergens een topic voor was maar dacht hier zal er ook wel over gesproken worden. Zag het toevallig net voorbijkomen op Facebook. Inclusief filmpje van de val ook, zag er echt heel naar uit, ze ging helemaal over de kop. Erg klote voor haar!

1 like

Oh nee, Merijn Zeeman van TJV heeft zich schijnbaar misdragenā€¦ De UCI zet de ploegleider van de ploeg met de gele trui uit de tour.

1 like

Huh wat

Edit: lees het nu op NOS. Wat is dit nou weer voor soap joh

1 like

Wat een heeeerlijke finale is dit weer jongens <3

3 likes

hahaha TIME

3 likes

Wat een leuke laatste tourweek zoā€™

2 likes

Nou idd!

Zo. Veel. Zin. in de tijdrit van morgen ook! Laf tijdritten sowieso en die van morgen is helemaal geweldig. Echt t ding waar ik dit weekend het meest naar uitkijk zoā€™n beetje haha omg dat is wel ernstig (al zegt t meer over de staat van mijn sociale leven dan over de tour denk ik haha)

Die fietswissel van Pinot ging niet zo smooth. Verder lijken de vroege starters sneller te rijden tot nu toe. Benieuwd nu naar Tom!

1 like

Spannend hoor tussen Roglic en Pogachar!

2 likes

Holy shit nou idd :scream:

Dumoulin heeft zo ongeveer als enige niet gewisseld of wel?

Is t ineens toch nog spannend.

En go Tom!!

Echt heel spannend zo met Tom en ook tussen Roglic en Pogascar