Ah wel sneu voor Hirschi hoor. Bijna 90km solo en dan geklopt worden in de sprint.
Ahw ja die arme Hirschi </3 Ik kende hem eigenlijk niet echt voor deze tour maar wat een renner zeg⊠en pas 22 ook.
Echt sneu voor Hirschi⊠Had sowieso liever hem of Roglic zien winnen. Maar mooie etappe! En geel voor Jumbo-Visma is wel echt top. Fijn om in het geel de rustdag in te gaan.
Ha ik vind het nu al helemaal spannend of uberhaupt iedereen van start mag vandaag na al die coronatesten. Er zijn nu een stuk of 10 ploegen die hebben bevestigd dat zij alleen maar negatieve testen hebben. Jumbo heeft nog niks bevestigd maar een verslaggever heeft gezien dat alle renners in de bus zijn gestapt dus dat lijkt goed te zitten. Bij Quickstep schijnt een personeelslid een hertest te moeten doen maar de bus is al wel vertrokken bij het hotel richting start.
Er wordt wel gesproken over dat verschillende stalen vanochtend hertest worden maar wie die anderen zijn (naast dat personeelslid van QS) heb ik nog niet ontdekt haha
Edit: ah sensatie voorbij. ASO heeft bekend gemaakt dat iedereen negatief heeft getest en dat ze allemaal van start kunnen. Gelukkig maar!
Edit2: Omg toch een sensatie update. ASO heeft gemeld dat geen enkele rénner positief was. Er wordt gemeld dat 4 personeelsleden van verschillende teams positief getest hebben.
De directeur van de Tour is positief getest! Prudhomme himself. Hij heeft schijnbaar geen contact gehad met renners of de tourploegen.
Prudhomme zelf is wel positief getest. Dat is wel weer grappig. De baas van de Tour als enige positief.
Edit: spuit elf.
@Koffiebroodje ja omg ik zie het net. Ik vind dat echt heel grappig stiekem haha.
De vier personeelsleden zijn van Cofidis, Ineos Grenadiers, Mitchelton-Scott en AG2R en de zijn inmiddels naar huis.
Echt omg Ineos, die moeten dus duimen dat dat personeelslid niemand heeft aangestoken want als dat het geval is weten we iig zeker dat voor t eerst in een miljoen jaar geen sky/ineos robot in t geel in Parijs staat
Ja en hoewel ik graag een podium zonder Ineos zou zien is het wel jammer als het komt doordat er twee positieve coronagevallen zijn. Liever op sportieve prestaties in plaats van externe omstandigheden.
Ik ook, maar vind het ook lastig om voor te stellen dat hij met niemand in de Tour bubbel contact heeft gehad? Werkt hij vanuit huis? Hoe werkt dit?
Nou volgens mij zat hij nog elke dag achterin zân auto met die vlag te zwaaien bij het dĂ©part rĂ©el en hij zat echt niet alleen in die auto. Wel altijd met mondkapje op geloof ik.
Mss dat ie wel met zijn eigen medewerkers en niet met renners/teams in contact is geweest? Volgens mij is echt iedereen getest dus dan mag ie in zijn handjes knijpen dat hij niemand heeft aangestoken. Maargoed, dat geldt ook voor die positieve personeelsleden
Hahah volgens mij zat die Prudhomme afgelopen week nog met een Franse minister in de auto. Ik hoop natuurlijk dat het verloop vd ziekte meevalt, maar dit vind ik toch wel ironisch.
Wat een nerveuze etappe vandaag zeg, al die valpartijenâŠ
Awhh gossie die Sam Bennett net!
Nu is die Danny Nelissen ook al bij De Avondetappe. Ăcht ga weg haha.
Haha ik wilde ook net hier komen zeggen dat ik zijn chagrijnige hoofd niet hier ook nog eens hoefde ge zien. Hij kijkt echt altijd alsof hij stront van de muren moet poetsen.
Hahah love deze vergelijking. Helaas kijkt hij niet alleen zo, zo praat hij ook.
Ja ik dacht wat lijkt me nu echt een kutbaan want hij lijkt er echt geen zin in te hebben. Het werd poepopruimer .
OMG ER WORDT IETS OVER DE OMGEVING VERTELD YESSS
Brr die van Astana zag er echt niet goed/helder uit zeg!
Wow, mooi zoân eindsprint!