Vooral i.c.m. je zin ‘budget maakt niets uit.’ is deze tip leuk
Niet de mooiste, wel onverwoestbaar en veel warmer dan gewone regenlaarzen met een voering.
Lidl snowboots
Vooral i.c.m. je zin ‘budget maakt niets uit.’ is deze tip leuk
Niet de mooiste, wel onverwoestbaar en veel warmer dan gewone regenlaarzen met een voering.
Lidl snowboots
Viking laarzen, wel duur en goed warm (ik doe ze nu nog niet vaak aan bij dr). Primigi kan ook. Bundgaard, Bisgaard zijn ook opties (nog duurder wel). Ik kan je wel wat linkjes doorsturen. Zijn wel flinke units aan de voeten. En allemaal gore-tex.
Oh goeie! Gewoon die van de tuinen? Ik heb wel billenzalf van weleda maar ze gaat al huilen als ik die op smeer dus ik vraag me af of het werkt
Dus eigenlijk heb ik nu door m’n kind te vaccineren een soort omgekeerde aso beslissing gemaakt (gechargeerd natuurlijk ik voel me niet schuldig ofzo hoor).
Interessant! Ik begrijp de redenatie, vind dit een stuk duidelijker dan bij t rivm.
Ja deze heb ik en ben ik zelf erg tevreden over. Mijn zoontje heeft een hele gevoelige huid en wilde gisteren wat roetvegen op (gegarandeerd kapotte huid bij hem) maar nu weer een perzik huidje.
Maar… als 90% (rvp volgers) ingeënt is, gaat dit dan nog op?
Zijn wel hardcore winterlaarzen waar ik het over heb hoor
Zoals dit
https://vikingfootwear.com/p/toasty-ii-gtx-wine-burgundy
(Viking hierboven) heeft intro korting als je je inschrijft op nieuwbrief)
En ik heb hier maat 31 en een paar goede merken aangeklikt (meeste zijn met Tex, dus waterdicht en kan in sneeuw en hele dag buiten etc). Het zijn flinke units sommigen maar staan ook mooiere tussen.
Haha ja idd voor jouw kind alleen is het niet slecht idd maar wel als 50% ofzo van NL ingeënt wordt. Ja duidelijke uitleg dit hè!
@Fishing dan minder idd al verhoog je dus ziekenhuis druk bij die overige 10% en aansluiting bij rvp is eerste jaren sowieso slecht, en weet niet of waterpokken vaccin hoge aansluiting gaat hebben omdat het vaak mild is
Thanks ! Ik ga morgen eens met haar kijken en ik heb nu al zin in een die hard winter. Heb al skipakken klaar en een slee
Bedoelen ze dat er dan dus geen (minder) groepimuniteit wordt opgebouwd?
Bij S gingen we net voor zijn eerste verjaardag naar de kapper. We gaan nu om de paar maanden (denk 3 mnd). Hij heeft dik donker bruin / zwart haar. Als we niet gaan wordt hij echt een krullebol en m’n man lukt het niet om z’n haar in ochtend te doen. Vind mooi geknipt haar bij peuters/kleuters verzorgd staan.
Ja zo ongeveer idd
Iemand dé tip om een meisje van 5 te laten stomen die het echt niet wilt? merk dat haar sinussen echt heel vol zitten, maar neus spoelen wilt ze absoluut niet, en stomen ook niet
Iets in de badkamer doen terwijl je daar de douche laat stomen? Zo heb ik het met mn baby gedaan vorige week iig.
Jouw dochter is net zo oud als die van mij toch? Helaas was het hier rond haar 2e verjaardag al klaar met het middagdutje. We kregen haar elke keer niet in bed voor 21.30/22.00 uur, en toen we stopten met het dutje ging ze gewoon weer 19.30 slapen.
Ik vond het eerst heel naar dat ik die tijd voor mezelf kwijt was, maar vind het nu wel fijn dat ik nooit meer hoef te plannen om het dutje heen.
Volgens mij wel, N. is van maart 2019. Ik vind het idd met activiteiten of iets doen altijd wel lastig, de dag is zo verdeeld in 2 momenten, ‘s ochtends en ‘s middags. Maar vind die chill tijd ook nog zo lekker, zeker nu ik zwanger ben. Hopelijk doet ze t nog eventjes.
J. Is ook dezelfde leeftijd en kan gerust 3 uur tukken in de middag, om dan 's avonds niet te willen slapen. Helemaal stoppen is voor hem nu te vroeg, dan valt hij om 5 uur rechtop in slaap, wil dan ook niet meer eten. Ik laat hem nu max 1,5 uur slapen tussen de middag en dat werkt hier heel goed! Moet hem dan dus wel echt wakker maken.
Ja wij laten haar nu ook tot 14.00 slapen en maken haar dan wakker. Uit zichzelf slaapt ze makkelijk tot 15.00. Maar alsnog slaapt ze dan s avonds pas rond 20.30 (brengen haar wel rond 19.30 naar bed). Vind dat best laat, maar de hele middag wakker zou ze ook nog niet trekken denk ik.
Kun je het dutje nog iets vervroegen? Als J. Tot 14.00 slaapt hebben wij hetzelfde probleem. Hij slaapt tot max 13.30, liefst tot 13.00. Vervelende fase hé?