Tips, ervaringen & aanraders #5

Oo die is leuk!

68-86 zie ik! Maar valt wel groot vind ik

1 like

Yess past nog net dan!

Zeeman heeft echt leuke babykleding ook nu. Ook leuke truitjes. Veel wel tot maat 68. Ik zag ook leuke slofjes.

1 like

Haha ik hem m ook, en ook in die andere kleur! Zo schattig

1 like

Dit hebben wij ook gehad met onze baby. Fedde en Kees lakentje en slaapzak deed wonderen! Opeens sliep hij binnen 3 minuten zelf in. Je zag hem wel willen krioelen maar dan gaf hij de strijd snel op.
Heb het op marktplaats gekocht en het idee van kunnen het daar weer opzetten als het niks is want het is wel prijzig.
Baby is nu 8 maanden en nu gebruiken we alleen nog het laken en daar zijn we ook mee aan het afbouwen.

1 like

Wat is de andere kleur? Vind dat rood/bruin prachtig, maar staat mijn dochter niet geweldig, dus hoop op een andere kleur die beter bij haar past, haha.

Hmmm een beetje nude/lichtroze gemeleerd achtig. Haha lastig te omschrijven, maar wel een mooie kleur!

1 like

Heeft iemand hier ervaring met de Tula Explore? Als ik de zoekfunctie gebruik lees ik veel over de Free to grow, maar niet veel over de explore.

Ben vooral benieuwd hoe lastig het was om hem in je eentje om te doen met baby er in :sweat_smile: De verkoopster zei ā€˜ja ik zou bij het omdoen even op de bank gaan zittenā€™, maar ik wil m juist mee in de auto en dan lekker op pad met zā€™n 2en. Dus kan dan niet even makkelijk op de bank gaan zitten.

Wij hebben hem en zijn er echt super blij mee! Al vanaf het begin zit ze er heel erg mooi in. Hij is super makkelijk om te doen vind ik hoor. Wij hoeven er echt niet bij op de bank te gaan zitten. Al meerdere vrienden hebben hem op aanraden van ons ook gekocht en die zijn er ook blij mee! De buren hebben een Free to Grow en een toddler variant en die hebben die van ons geprobeerd met beide kinderen en die hadden ook liever de Explore gehad. Alleen bestond die nog niet toen hun eerste kindje geboren werd. Lang verhaal kort: dikke aanrader!!

1 like

Interessant, nu ik dit lees overweeg ik dit ook te vragen bij de huisarts. Zelf zou ik het voorkomen van littekens en uiteraard niet ziek worden een fijn idee vinden.

1 like

Ahh ook fijn om te horen dat jullie hem beter vinden dan de Free to grow! Was namelijk ook benieuwd hoe die vergelijking was :relaxed:

Wij zijn met 3 maanden gegaan en dat vond ik zelf voor mijn kindje echt nog veel te jong eigenlijk. Het was allemaal te veel, dus hebben toen best een tijdje gewacht en zijn een paar maanden later nog een keer gegaan! Op het begin had ik zoā€™n band voor hem of hield ik hem gewoon vast :slight_smile:

Ik heb ā€˜m ook en vind ā€˜m ook erg prettig! Het is 1x ff goed uitvogelen en instellen, maar dat zal met elke draagzak zo zijn. Ik heb er geen moeite mee om kind er zelf in te doen en doe het ook altijd staand.

1 like

Hier stopte het toen hij 2.5 was. Hij wilde zelf niet meer slapen. Soms was hij de eerste periode wel moe aan het einde van de middag. Maar als hij dan op de bank of auto in slaap viel, dan is het savonds drama.

Maar ook in de auto kan je misschien even achter op de bank of in de kattenbak gaan zitten? Dan kan je hem toch rustig om doen (geen ervaring met dit product trouwens)

Haha :sweat_smile:

3 likes

Vanaf welke leeftijd lieten jullie een model in het haar knippen? Mijn dochter is nu bijna 2 en haar haar komt ongeveer tot op haar schouders. Ik kan nu alleen 2 staartjes of knotjes maken met veel speldjes (al dat piekhaar haha). Voor 1 staartje is het nog te kort, dan krijgt ze echt zoā€™n matje achterā€¦ soms denk ik: ik moet er een model in laten knippen zodat het iets mooier valt ā€¦ maarja welk model dan?

O deze vraag ben ik heel benieuwd naar voor jongetjes.
Ik knip nu het haar wat over zā€™n oren valt korter, maar andere plekken durf ik niet te knippen want ik kan helemaal niet knippen. Maar het haar is nog vrij dun, dus geen idee wanneer er iets van model in kan?

Mijn oudste was net 1, de jongste bijna 2 toen ze voor het eerst naar de kapper gingen.
Er was toen nog niet echt sprake van model knippen, maar wel recht knippen zodat het mooier op lengte door kon groeien.
De puntjes eraf scheelde al heel veel in het piekerige, je zag echt verschil!