Wij hebben die van We-Too! Vind ‘m fijn.
-luiers gooi ik wel gelijk beneden in de container en de zak van die emmer zelf leeg ik elke avond. Is dan nog niet vol, maar vind ik wel zo fris.
Kunnen gewone plastic vuilniszak in!
Ik heb er eentje van wetoo en vind hem echt vreselijk. Passen misschien net 2 of 3 luiers in. Wel geurdicht tot nu toe. En hij ziet er mooi uit
Ik gooi even een vraag (noodkreet) van mijn zus erin. Mijn neefje van 1,5 jr. Is doodsbang voor water sinds mijn zus met hem naar het zwembad is geweest, ze kon niet eens op de rand van het peuterbadje zitten met hem op zijn schoot. Daarvoor was het badmoment/douchemoment ook geen pretje. Maar nu is het echt de hel, het gaat zelfs zo ver dat toen er animatiefiguurtjes op tv gingen zwemmen, dat hij helemaal in paniek raakte en pas stopte toen de tv uit ging. Hebben jullie eventueel tips voor haar?
Ik heb die van Korbell ook en vind hem wel fijn. Je moet er wel speciale zakken voor hebben maar hij kan lekker vol en stinkt alleen als er echt een paar stinkende poepluiers in zitten. Maar dan snij je gewoon de zak af en gooi je hem weg. Want de zakken zijn eigenlijk een hele lange zak die je dan af snijdt en weer dichtknoopt. Ik weet niet hoe het bij andere emmers werkt maar ik vind dat wel een fijn systeem. Met gewone vuilniszakken heb je maar één formaat natuurlijk.
Oplossing voor de echt stinkende luiers is ook een extra boterhamzakje eromheen trouwen, niet zo milieuvriendelijke maar het scheelt wel vaker de zak wisselen.
Huh haha zo verschillend met mijn mening. Hier zit ie aan ‘t einde van de dag nog niet vol? Passen er zeker 8 in. Gek toch?
Hetzelfde hier. Wij maken ook altijd kleine pakketjes van de luiers door ze strak dicht te plakken (gewoon met de plakstrips van luier zelf). Dan kunnen er wel echt best wat in.
Ik dacht dat iedereen dat deed, maar nu ben ik wel benieuwd:
- Ik maak kleine pakketjes van mijn luiers
- Dat doe ik soms
- Dat doe ik nooit
- Nvt
0 stemmers
Ja ik heb dezelfde ervaring! Ik doe om de poepluiers nog een extra zakje en dan valt de geur ook wel mee.
Je kunt ook gewoon een Fjallravenrugzak kopen, wij hebben de Joolz luiertas gekocht maar die staat echt stof te vangen. Een normale rugzak doet net zo goed dienst vind ik.
Ik heb ook de we too maar best irritant. Snel de zak vervangen en soms is de zak niet vol. Maar al snel draait ie niet meer omdat de luiers recht op elkaar vallen. Doe om vieze luiers altijd boterhamzakje dicht knopen ivm geur.
Ik ga voor de volgende op zoek naar wat grotere denk ik.
Ik heb echt nog nooit een seconde nagedacht over een luieremmer. Gooi ze gewoon in een afvalzakje en dan in de prullenbak/container
Ik heb er tot nu toe ook niet over nagedacht
Ik koop een fjallraven rugzak, leuk voor mij en mn man en kan ik ook aan de kinderwagen hangen. De vorige 2 keer hadden we een schoudertas maar ik vond het een onding en niet comfortabel dragen.
In het begin vond ik model als noosbag fijn om te hangen aan de kinderwagen. Nu een rugzak omdat ze alle kanten op gaat en ik mee moet rennen. Geen speciale rugzak, gewoon een normale.
Bij ons in de gemeente betaal je voor het restafval 2,20 oid oer zak en de luiers kun je gratis speciale zakken voor halen en gratis inleveren (plastic, papier, glas ook gratis maar dat is volgens mij redelijk standaard). Dat stimuleert wel om die luiers apart te doen
wij hebben een fjallraven maar dan van ali express dus ook nog eens niet duur
als je zoekt op Fox Backpack of zoekt op afbeelding kom je er zat tegen
Ja er zouden er misschien wel 20 inpassen. Maar door die rand bovenaan krijg ik dan de zak er niet uit! Dan moet ik een paar luiers eruit halen en dan pas krijg ik de zak eruit.
En ik maak kleine pakjes ervan en doe het luierzakje er ook strak omheen.
Wij hebben een vrij grote zwarte pedaalemmer met vuilniszak, de plasluiers gaan daarin en de rest in een luierzakje meteen in de kliko. Je ruikt de inhoud niet als hij dicht zit, en er kan super veel in, leeg hem maar 1x in de week.
Die grijze rand kan je ook losdraaien, dan zit er geen rand meer. Of bedoel je dat niet?
Als je hem even schudt terwijl hij dicht is kunnen er meer luiers in.