Ik wil een luieremmer kopen, maar als ik reviews lees zijn ze allemaal niet echt geweldig Welke zouden jullie aanraden? Ik wil er eentje zonder cassettes, dus met gewone vuilniszakken.
Hier ben ik ook op overgestapt. Zoveel relaxter als je geen kinderwagen bij je hebt en m’n vriend vindt dat ook wat fijner om daar mee te lopen.
Wij hebben een ubbi en na 2,5 jaar is die nog prima. Je ruikt hem niet als hij dicht is. Wat ik wel altijd doe is als we de zak vervangen hem even open laten staan met een raam open, dat stond toen erbij toen we hem bestelden als aanbeveling om regelmatig de binnenkant even te luchten en lijkt te werken want na 2,5 jaar dus nog geen geurtjes als hij dicht is.
Ik heb nog een extra tuigje van de Joolz hub+ (5 punts harnas, allemaal makkelijk erin te klikken). Als die op je kinderwagen past kan ik m wel opsturen? Is donkergroen trouwens
Wij hebben deze: Miss Lulu Luiertas Rugzak - Inclusief Buggy en Kinderwagen Haken - Zwart (E6705 BK) | bol.com
Onze baby is nog jong dus pas een paar keer gebruikt, maar tot nu toe tevreden mee en er past veel in!
Wij hebben deze:
Daar durft m’n man ook mee te lopen
Thanks daar kan ik wat mee!
Oeh, deze is ook mooi! Bedankt voor de tip. Deze prijs vind ik ook een stuk beter dan andere rugtassen van hetzelfde materiaal.
@ixxi bedankt voor de tip! Ik zal het eens aan m’n vriend voorleggen wat hij het beste vindt haha.
Ohja deze hadden we ook voor S en meestal droeg mijn man deze wij hadden de grijze kleur zodat het nog matchte met de Joolz, want hun eigen luiertas was niet echt handig.
Wij hebben een diaperchamp,ik doe hetzelfde als suikerklontje hierboven zegt, maar ik vind hem niet helemaal geurdicht (in de zomer dan).
Ja ik weet dus niet hoe makkelijk dat te vervangen is? Ik ga eens kijken in de handleiding, dan laat ik het je nog weten.
Bij die van ons is het met draai dingetjes vast
Wat is nou een goede lekkere winterjas voor een peuter? Vind dat zo lastig. Als je zelf een jas aan hebt voel je wel of ie warm is, maar kan voor haar niet voelen.
Zit nu hier aan te denken. Is dit iets? Het lijkt me dun maar wol schijnt warm te zijn.
Maar wol lijkt me met regen weer niet zo chill. Hier ook zoekende! Mijn peuter loopt nu nog in dat regenjasje van de Hema.
Zou er een nemen die ook waterdicht is inderdaad.
Je kan kijken naar: Molo, Didriksons, Wheat, CeLaVi, En Fant, Mini Rodini heeft er ook een paar. Wij vinden zelf Molo heel fijn. Je kan evt ook skipakje doen ipv alleen een jas, ook warme droge benen.
Mijn kindje van 11 maanden heeft er zo een (cadeau gekregen bij zijn geboorte). Het is een lekker warm jasje, maar als het hard waait of regent moet er of iets overheen (regenjasje oid) wat best gedoe is. Plus get is niet echt kruip/klim/speelproof: wordt vies/gaat kapot/droogt na wassen echt meeeeegaaa langzaam
Ik ben al een paar keer goed geslaagd bij name it voor winterjassen. Ook wel bij tumble & dry maar ik weet eigenlijk niet zeker of dat merk nog bestaat, de winkel daarvan waar ik weleens kwam is weg.
Qua jas leken die merken op elkaar; dik gevoerd en met een fleecevoering binnenin. Warm en winddicht en overleefde ook prima een bui.
Molo en Mini Rodini zijn ook fijn en kwalitatief erg goed maar wel een fors stuk duurder.
Ik heb er gisteren pas eentje besteld dus kan zelf nog geen review geven. Maar anderen lijken er tevreden mee!
Die had ik ook gezien. Ik denk dat het deze of de Ubbi gaat worden. Die van Wetoo vind ik mooier, maar daar lijkt niemand echt tevreden over te zijn.