Mijn zoontje had vaak oorontstekingen als baby/dreumes. Pas bij een dubbele oorontsteking en idd minder drinken en continue huilen kreeg hij pas antibiotica. Goed teren de ontsteking, maar niet fijn voor de goede bacteriën in de darmen. Daarom blijft het altijd een afweging wat te doen.
Thnx voor je reactie, idd lastige afweging zo. Ik denk omdat ze voldoende drinkt ze het nog even willen aankijken. Maar ga wel even overleggen!
Dit is zo lief, ik was vroeger heel vaak bang voor van alles en nog wat ik had ook bedacht dat er aliens langs de klimop door m’n raam zouden komen maar wist dat ik eigenlijk niet m’n bed uit mocht komen. Soms ging ik dan boven op de overloop zitten wachten tot m’n zus naar bed ging. Klinkt echt sneu, m’n ouders waren echt heel lief hoor maar zoiets zeggen is zo waardevol! Dat wil ik later ook meegeven. Dat ze papa 's nachts altijd wakker mag maken als er wat is
Wij hebben ook zo’n afdruiprekding van Philips Avent. Vind ‘m echt ideaal! Je gebruikt die flesjes maandenlang meerdere keren per dag. Ze drogen zo snel en goed en er valt niets om.
Is zo’n kid-sit meerijdplankje een aanrader? Als de baby er straks is, is m’n dochter ruim 2,5. Ze loopt goed maar wilt soms ook nog wel getild worden of in de buggy.
Volgens mij is dit laatst nog in dit topic of wjekw zw/ kinderen besproken!
Wij doen het samen. Baby van bijna 7 maanden. Vinden we gezellig!
Mijn partner is wel degene die boven wacht totdat hij echt slaapt. Daar ben ik vaak overdag al mee bezig. Ik ruim dan op beneden.
Heeft iemand wel eens het tuigje van een Joolz vervangen? Ik word helemaal gek van het tuigje met de magneetjes, werkt voor geen meter en ik wil gewoon zo’n ouderwets tuigje waar je alles erin klikt. Maar ik weet niet of dat een beetje te doen is om te vervangen.
Wat is leuk als Sint cadeautje voor een tweejarige? Wordt er veel gespeeld met rijgkralen of iets van een stempelboekje?
Veel standaard speelgoed is al aanwezig, en voor zijn verjaardag krijgt hij al een mooie trommel ()
@Nefertiti Mocht je een goede vinden, ik ben ook geïnteresseerd Wat een rotsysteem joh.
Magneetboek was hier toen een hit.
Oeh ik zie een leuke met voertuigen, dat wordt sowieso een hit! Bedankt voor de tip
Nu de vraag toch gesteld wordt haha, iemand een idee voor een sinterklaascadeautje voor mijn (bijna) 4-jarige nichtje? Iets kleins, ze heeft al veel speelgoed maar we vieren het samen dus ik vind het wel leuk om iets te geven😊
Hebben jullie tips voor een fijne luiertas?
Ik heb een tas van SanneRose, duur maar ben er zo blij mee! Groot, alles past erin en met een luipaardprintje
Ik zou kiezen voor een rugzak, ik vind dat zelf echt veel comfortabeler dan zo’n zijtas.
Zo, daar zit inderdaad een goed prijskaartje aan haha. Wel heel mooi!
Misschien had ik erbij moeten vermelden dat de tas ook een beetje “mannelijk” moet zijn zodat m’n vriend er ook mee durft te lopen.
@Unquestionable ja, dat lijkt me inderdaad ook fijner met lange wandelingen. Een tas aan de kinderwagenstang hangen lijkt me ook niet zo fijn, ik heb dan het gevoel dat je er telkens tegen aankomt met je knieën. Ik vind een rugtas ook iets beter voor m’n vriend dan een soort van schouder-/handtas idee.
Wij doen eigenlijk geen cadeautjes voor onze neefjes/nichtje met Sinterklaas omdat we Kerst al uitgebreid vieren, maar we hebben vorig jaar een filmpje laten maken voor ze waarin Sinterklaas (zogenaamd) iets tegen ze zegt. Je kiest dan wat hun interesses zijn en vervolgens rolt er een filmpje uit dat er (in ons geval) als zoete koek in gaat omdat ze ervan overtuigd zijn dat het echt Sinterklaas is.
Ons neefje van 4 vroeg zich laatst al af of hij weer een filmpje zou krijgen van Sinterklaas dus we hebben besloten om het voor de jongsten maar weer te doen. Er zit ook nog een verhaaltje met Pieten tussendoor trouwens. Ze hebben in ieder geval ademloos zitten kijken.
Volgens mij heet het Video van Sint.
Ik zat van de week te kijken naar een zaklampboek, maar mijn kinderen zijn er nog iets te lomp voor. Denk voor 3-4 jarigen wel erg leuk!