Tips, ervaringen & aanraders #5

Paw Patrol is wel echt een kindermagneet he? Mijn zoontje van 4 zag het afgelopen week bij vrienden (daar ging Ada dapper op repeat…) en elke keer als we het kijken plakken allemaal willekeurige kinderen die voorbij lopen tegen het raam aan :'D

5 likes

Ja hebben wij ook! Vanaf februari slaap mijn zoontje (2) er heerlijk in. Hij staat hier nog om de kleinste stand en hij wordt in februari 3. We hebben lang getwijfeld omdat het wel een ‘extra’ bed is voor er tussenin maar een 1 persoons was echt nog te groot. Via marktplaats voor een leuk prijsje kunnen scoren.

1 like

Haha! Ja ik vind het ook bizar. Mijn dochter van 2 kent alle pups al bij naam en zingt steeds het liedje, terwijl ze verder echt een poppenmeisje is.
Zit echt een goede marketing achter.

2 likes

Het is echt verslavend. Ik keek het graag mee met m’n zoontje en mocht dan Skye zijn :sweat_smile:

5 likes

Tnx allemaal! PP lijkt dus wel een iets langere hit dan bijv Bing of Peppa Pig bij de meeste :face_with_monocle:.

Hij krijgt idd in z’n schoen bijv PP sokken, en een PP pyjama. En ik heb bijv een PP dekbed overtrek op z’n lijstje staan. Maar overweeg toch om er ook wel Lego en playmobil op te zetten :see_no_evil:!

we hebben al complete keukens, 4 bakken Duplo, auto’s, winkeltje, klei voor 10 jaar…

We hebben een pikler driehoek of zo’n gymset idd overwogen! (Ook voor de lege plek van de box @Bathwater :joy::joy:, oké voornamelijk daarvoor tbh)…

5 likes

Je kunt ook kleine dingen doen van Paw Patrolx bijvoorbeeld een zaklamp is ook goed voor hun fantasie of een neppe fototoestel of voor in de zomer een schepset. Een klein knuffeltje.

2 likes

Iemand noemde het al maar puzzels waren hier vanaf ongeveer drie jaar ook erg leuk @Fishing! Bij de action heb je ook zo’n vier in één PP puzzel.

Ik ben trouwens Everest :dancer:

4 likes

Nou vanavond begonnen met die pepti en nu is het echt schreeuwen na elke fles :woozy_face: tijdens het drinken ook al wat gezeur. Ze is nu nog bezig na de fles van 21:00…

Word een lange nacht zo ben ik bang.

Misschien ook verborgen reflux?
En het kan misschien helpen om haar strak in te bakkeren. Hopelijk vindt ze dan wat rust.

1 like

Arme jullie! Ik zou het zeker een week uitproberen, de overgang naar een nieuw type voeding is altijd wennen (en geschreeuw) zolang de darmen nog niet rijp zijn.Ik hoop dat jullie een beetje hebben geslapen!

2 likes

Elektrische tandenborstel van paw patrol?

Ik weet niet of die bestaan trouwens haha. Die van ons kreeg met 3 een elektrische tandenborstel haha

1 like

Wij hebben voor N. die drie wordt onder andere: elektro, het krokodillen spel, en herbruikbaar stickerboek (misschien hebben ze dat ook van PP?), Iets met ik leer letters, memory of bingo (van PP?) En iets van vormen leren. Ik zou lekker wel wat van PP kopen en dan ook alvast wat dingen die hij leuk zal vinden/ hem uitdagen als hij 3,5 is ofzo. Dat vind ik zelf zo moeilijk aan een verjaardagscadeau, ze ontwikkelen zo snel en ik wil niet dat een cadeau alleen maar de eerste drie maanden na de verjaardag leuk is.

Elektro is zo leuk!!

2 likes

Und?

Bij mij schelen ze 1 jaar en 10 maanden en ik heb een meerijdstoeltje. Dus een plankje met daarop een stoeltje (ook met een stuurtje). Was even wennen omdat je een beetje schuin achter de wagen moet lopen, maar de oudste vindt het fantastisch. Ben wel blij dat ik deze heb genomen, want vond een duowagen wel heel veel geld en deze was iets van 90 euro. Ik overweeg nog wel een duobuggy aan te schaffen als de jongste straks ook in de rijrichting gaat zitten, maar dan vooral voor dagjes weg.

1 like

Ja wij hebben geen doorzettingsvermogen dus we hebben haar daarna weer de oude voeding gegeven en toen was het ook nog krijsen maar wel minder lang en beter te kalmeren

Lastig. Volgende keer wil ik graag een gebruiksaanwijzing bij mn baby :joy:

5 likes

Nou benieuwd hoe het vandaag gaat!! :crossed_fingers:t3:
Hahaha ja het enige waarbij je zelf de handleiding moet maken.

Waterpokken verspreiden zich snel toch? Als je er eenmaal een paar ziet, gaat het snel?

De gastouder wil vandaag weten wat het is, maar ik ben geen tovenaar :sweat_smile: maar ze heeft 3 blaasjes op haar gezicht, en er zijn er 2/3 op haar handen bij gekomen in de nacht. Dan zal het wel hand voet mond zijn toch.

Kun je niet eff een blaasje aanprikken en in het lab onderzoeken :stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Haha eigenlijk wel hè!