En anders kan ik je wel een aantal screenshot sturen, dan kun je zelf bepalen wat je ervan vind!?
Heel herkenbaar! dan zitten er opeens allemaal stofjes ofzo in die krullen haha. Wat ik doe, is kammen met een grove kam na het badderen. En op dagen dat ze niet heeft gebadderd, dan spuit ik het nat met een plantenspuit. Vaak is dat dan voldoende en anders kam ik het dan vochtig. Dit werkt voor ons het beste. Als ik haar haren nat/vochtig kam dan heeft ze dus ook even tijdelijk stijl haar en zodra het opdroogt schieten die krullen er weer in. Verder gebruik ik de producten van Novex. Het staat heel leuk die krullen maar soms is het wel lastig. En wat een verschil in lengte ook droog of nat haar! Met krullen heeft ze haar haren tot net onder haar oren maar als het nat gekamd is, valt het over haar schouders haha.
Met het oog op de naderende feestdagen wil ik even een webshop tippen.
Supersnel geleverd en er zat ook nog een heel mooi zelfgeschreven kaartje bij mijn bestelling.
Ooh hele mooie site! Ik ga zeker m’n lijstje hiermee aanvullen
Ik ben bezig met een klein pakketje voor mijn man voor als de baby is geboren.
Ik heb voor nu Rituals Hamman bodybutter, liefste vader baby boekje, shirt papa bear en bijpassende baby romper, zit nu te denken aan chai latte adventkalender voor erbij of nog iets anders.
Iemand nog suggesties of iets wat jullie partner leuk/handig vond?
Geen ideeën, maar ik vind het echt een heel leuk/lief idee!
Ik ging er wel goed op, vaak klopte het precies en het gaf me wel houvast dat het weer over zou gaan
Heeft iemand een tip voor een fijne melkpoedertoren? BPA-vrij en vaatwasbestendig zijn onze eisen, maar dat zijn ze volgens mij allemaal wel
Ik weet niet of je vriend ze al heeft, maar ik heb mijn vriend in de kraamweek lekkere gevoerde pantoffels cadeau gedaan met goede grip. Hij moest in de nacht natuurlijk aldoor uit bed en door met z’n blote voeten op de grond te staan, kreeg hij het aldoor super koud. En omdat hij ook met de baby zo nu en dan de arm de trap op en af ging, wilde ik wel echt dat ze ook een goede zool zouden hebben. Hij is er tot op de dag van vandaag super blij mee!
Ooh dat is een goeie!
Ik heb er 1 van de hema, zo’n draaibare toren. Maar vind het best irritant dat je dan steeds de bovenste naar onder moet doen en dan de dop er weer af en dus ook niet knoeien. Zou liever met 3 vakjes hebben zoals Difrax bijvoorbeeld heeft.
Ik vond die van Dr Brown heel fijn! Geen gedoe als toren, gewoon drie vakjes met een tuutje die je kon draaien naar het juiste vakje. Maar dat is wel voor maximaal 3 voedingen, mocht je er meer nodig hebben.
Een douchehandschoen! Had ook zo’n pakketje gemaakt voor m’n man en gegeven tijdens m’n zwangerschap en vond hij helemaal leuk!
Oh en ik had ‘m ook toen de baby geboren was een nieuw naambordje voor bij de voordeur gegeven met de naam van de baby er ook bij. Dat viel al helemaal in de smaak, zo trots was hij. Werd in de kraamweek nog opgehangen haha.
Waar kan ik leuke herbruikbare stickers kopen? Of hebben die dingen nooit een merk en moet ik dat gewoon bij een random supermarkt vinden.
Ik vind de app heel handig! De sprongetjes zelf als in de datums enzo volg ik niet zo, maar de ontwikkelingen per week wel. Vooral hoe je baby het allemaal beleefd en van die filmpjes met voorbeelden & hoe je hem kan stimuleren vond ik wel fijn.
Mijn baby is nu tien dagen. Tot gisteren lagen we in het ziekenhuis we zijn nu een tweede nacht thuis en eg zoekende. Ik merkte al eerder dat hij sinds een paar dagen echt elke keer slaapt na zijn voeding behalve de voeding van rond 10’uur savonds. Enige moment tussen 10 en 12 half 1 dat hij blijft jammeren. Niet weggelegd wil worden. En ik begrijp ook dat dit normaal het moment is dat ik ging slapen en hij juist wat actiever. Maar wel pittig. Anderen die dit herkennen en tips?
Ja, onze eerste had dat ook. We hebben haar toen gewoon bij ons genomen… misschien in een babynestje tussen jullie in bed? Geen directe tip maar; het gaat over!
Wat bij ons heel erg hielp om het dag/nachtritme zo snel mogelijk goed te krijgen, was elke ochtend (dus ook in ‘t weekend of na een zware nacht) om 7 uur wakker maken en de dag starten en dus ook gordijnen open en licht maken.
Daarnaast overdag in het licht laten slapen en ‘s-nachts juist in het donker.
Hoop dat ‘t bij jullie ook helpt. Succes!
Ik herken wel dat er één moment op de dag was waarop onze dochter aanhankelijk was en meer nodig had van ons, bij ons was dat tussen 19 en 22. Dan wilde ze ook alleen op ons liggen slapen. Rest van de tijd in eigen bed. Of is je baby dan eigen wakker-wakker?