Tips, ervaringen & aanraders #5

Bij van Haren is nu het tweede paar kinderschoenen met 50% korting. Misschien een leuke tip. Ik heb dus vanochtend twee paar winterschoenen gehaald voor “maar” 45 euro :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Nauwelijks maar bieden we misschien ook te weinig aan. Yoghurt hoefde ze de afgelopen dagen in elk geval niet. Ik ga straks even vragen hoe het vandaag op de opvang ging met eten, en anders toch nog maar even afwachten denk ik.

Wij hadden van die knijpfruitjes gedaan (met een uitdeelboekje).

1 like

Wat bij mij op werk vaak voorbij komt zijn knijpfruit, ontbijtkoekreep, rozijntjes, bellenblaas, kleurpotloodjes en stoepkrijt!

1 like

Ik heb nu voor als haar broertje wordt geboren een pakketje met rozijntjes, mini bellenblaas van de Hema en een ballon.

Ingepakt in zo’n cellofaan dingetje met een strik erom en kaartje eraan

1 like

Welke dingen op YouTube zijn nou echt leuk en leerzaam voor kinderen. Ze kijkt eigenlijk bijna geen tv of YouTube meer maar soms vind ik het wel fijn als ze even iets kan kijken haha. Maar heb de standaard dingen nu wel gezien :sweat_smile:

Wij gaven een banaan (versierd als een zeepaardje). Zo wist ik in ieder geval zeker dat er iets mee zou gebeuren. Ik kan na een jaar opvang de hele straat wel laten bellenblazen of stoepkrijten :sweat_smile:

3 likes

Oh leuk! Door je link doorgezocht op de hema site en zag daar deze stempelsets, ik ga die halen!

En dan met een knijpfruitje, thanks @Neverland Toch iets orgineler dan de rozijntjes :blush:

3 likes

Ik had afgelopen verjaardag een kwarkstick en daarop een vingerpoppetje, was er zelf erg tevreden over :grinning_face_with_smiling_eyes:

24 likes

Z is gek op pretlettertjes en wist daardoor ook heel snel dierennamen, groente, fruit etc.

1 like

Ja dat was eigenlijk ook m’n eerste idee, een soepstengel met een vingerpoppetje, maar kon die vingerpoppetjes nergens goedkoop vinden? Alleen op ali, maar dat is natuurlijk nooit meer op tijd.

Ik had deze van de IKEA mocht je die in de buurt hebben. En dan met een lange vinger

2 likes

Ik heb ze hier vandaan Handpoppen en vingerpoppetjes | Kinderen van de Evenaar

4 likes

L eet en drinkt ook slecht atm hahaha. Vooral drinken omg.

Maar zolang ze volle luiers heeft is t prima.
En denk ook dat weer kiezen doorkomen.

1 like

Net opgehaald van de opvang en wat denk je? Fantastisch gegeten. Drie boterhammen, stukjes fruit en yoghurt. Echt deze meid :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

5 likes

Ohja dat kan K. ook doen. Thuis amper eten en dan daar “nee niks gemerkt” :sweat_smile: denk toch de invloed van samen met een groep andere kindjes eten ofzo.

1 like

Hier vindt W boterhammen ook lekker, maar de ene dag eet hij het gulzig en de andere dag gooit hij het op de grond. Ik denk dat het een beetje bij de leeftijd hoort dat ze soms ook lekkere dingen ineens weigeren.

2 likes

Mijn vriend is binnenkort jarig en wilt graag een ketting met verwijzing naar onze zoon/naam van onze zoon oid. Maar ik wil niet iets tacky geven😅 heeft iemand een leuk idee ?

Mijn baby gaat net 4 weken naar de opvang en nu kreeg ik net een berichtje dat een van haar leidsters donderdag voor het laatst is voordat ze met zwangerschapsverlof gaat. Is het gebruikelijk om dan een kleinigheidje te geven?

Mijn vriend heeft een armband in en beetje pig&hen style met de namen van onze zoons er op. Via Etsy besteld ooit. Hij heeft hem altijd om en hij ziet er nog top uit.

1 like