Ik vind de kinderboerderij in park Transwijk wel leuk!
Geertjes hoeve ook idd.
Ik wil graag een wipstoeltje kopen, vind de baby bjorn het mooiste; maar die is 200,- bij babypark. Zijn ze dat waard?
Ja ik vind van wel maar wij hebben er een op marktplaats gekocht
Mijn baby gaat echt helemaal los op die van haar! Maar ik heb de mijne via marktplaats gekocht voor 40 euro. Vond 200 zelf wel een hoop geld. Maar ik vind het een geweldig ding. En van de beste baby aankopen die we hebben gedaan
Via mp! Zeker waard
Wij vonden dat een grote miskoop. Gaan het wel weer proberen bij de 2e.
Wij hadden ook een tweedehandsje, maar heel eerlijk gezegd vond ik hem vrij overbodig. We legden hem liever in zijn nestje, op een speelkleed, in de box of in de tripp trapp new born (ook voor de eerste hapjes). De enige plek waar ik de babybjorn gebruikte was in de badkamer als ik wilde douchen. Na 6 maanden wilde hij er niet meer in, toen begon hij er uit te rollen/klimmen. Als je bijvoorbeeld geen box of tripp trapp hebt, is het de investering misschien wel waard, maar voor mij persoonlijk was het een miskoop
Wij hebben ze een half jaar lang veel gebruikt voor onze tweeling. Was vooral handig om ze recht op in te laten zitten na de fles en idd voor de hapjes. Zodra we ze minder gebruikte voor het zelfde bedrag als dat we ze gekocht hadden op mp, weer verkocht .
3 nog inderdaad. Maar valt nog heel makkelijk in slaap rond 16.30 uur voor zo’n 20-30 minuten.
Ik zal ‘t eens in de gaten houden, thanks!
Heb ‘m vandaag iets langer wakker gehouden voordat ie z’n middagdutje ging doen en dat leek al iets beter te gaan.
voor vannacht….
Wij hebben het wipstoeltje van de Stokke Steps en die zou ik iig niet aanraden. Heb daardoor zelf nog voor de Björn gekeken maar kon geen goede deal op MP vinden. Ze kan op deze helemaal niet zelf wippen (5,5 maand oud) en dat lijkt me bij de Björn heel makkelijk én leuk.
Ja ik heb een box, maar wil haar graag langer rechtop houden na een voeding. En daar gebruiken we nu de new born set op de trip trap voor maar vind het zo ongezellig staan om die stoel bij de bank te hebben staan… en de babybjorn lijkt me indd ook makkelijk voor de badkamer.
Maargoed ik wil wel echt graag de panterprint en die staat nooit op mp
Wij hebben een ander wipstoeltje (nuna leaf) omdat ik de babybjorn niet voor een mooi prijsje kon vinden op marktplaats. Nadeel van die van ons tov de babybjorn is dat je hem zelf een zetje moet geven en dat hij best groot is dus dat je hem niet makkelijk meeneemt naar een andere kamer of op vakantie of iets. Wij gebruikten het wipstoeltje ondanks dat we ook een box en newbornzitje in de stokje stoel in huis hebben wel veel. Nadeel met de tweede is wel dat de dreumes het wipstoeltje heel leuk vindt dus dat die er meer in zit dan de baby .
Wij hebben deze van Little Dutch. Is geen panter print maar vond 'm zelf wel leuk staan bij ons in huis. Ze heeft er tot een maand of 6 in gezeten, daarna wilde ze alleen nog maar zelf zitten. Deze is een stukje goedkoper dan de Babybjorn in elk geval!
.Little Dutch Wipstoel Incl Speelboog en Verkleiner Rust | bol.com
Thanks!
Fijn dat ‘t bij jullie lijkt te helpen! Hoe oud is jouw zoontje?
Qute heeft nu ook nieuwe die er erg op lijken, stuk voordeliger! Wij hebben ‘m zelf ook.
Gebruik ‘m alleen niet veel. Als je moet kiezen, zou ik eerder de newbornset van de Stokke aanschaffen. Ideaal dat ding, gebruik ik al vanaf de eerste week en nu nog steeds meerdere keren per dag (is nu 6,5 maand).
Welke maat schoenen moet ik ongeveer hebben voor een baby van 9-12 maanden? Ik zoek fijn schoeisel voor buiten voor de winter, maar ik heb geen idee welke maat ik moet hebben. De ene website zegt 18, de andere 20.
Oh, en tips voor warme waterdichte slofjes/schoenen zijn welkom! Ze moeten kruip-proof zijn in elk geval.
Even op laten meten in een schoenenzaak. Ik dacht ook dat ik het wist maar ze bleken allebei een maat groter te hebben… Verschilt echt enorm per kind als ze zo klein zijn.
Elke cent waard!
En fijn dat ie zo plat kan, wij nemen dat ding ook altijd mee als we ergens op visite gaan bijvoorbeeld.
Ah, dat is nog wel een goed idee! Ik wil alleen geen nieuwe schoentjes kopen want ze gaan heel snel slijten en vies worden nog, dus voel me dan al snel bezwaard in zo’n winkel als ik dan vervolgens niks koop
Ik zou slofjes doen zolang ze niet lopen:)!
Lodger slofjes zijn fijn, staan ook vaak veel op Vinted / mp!