Anderhalve maand denk ik? Daarna paste ze kleine maat 56 dingen (van Noppies bijvoorbeeld). Nu met 8 maanden heeft ze van sommige merken 74 en van andere merken 62, valt soms geen peil op te trekken.
Omg:heart_eyes: ziet er super leuk uit allemaal
Iemand tips voor een jeukende buik tijdens de zwangerschap? Sinds een week word ik lichtelijk gek van de jeuk namelijk.
Smeren, smeren, smeren…
Bio oil!
Menthol gel, werkt verkoelend.
Menthol gel idd, en proberen er zo weinig mogelijk aan te komen. Hoe meer je krabt hoe erger de jeuk. Maar gekmakend is het zeker
@Gelatelli ja de bio oil heb ik geprobeerd inderdaad. Maar zoek iets dat het wat meerr verkoelt ofzo, dus ik ga die mentholgel maar eens halen @fullmoon @Zora.
Koelzalf. Maar je bent in je 3e trimester toch? Als jeuk te erg wordt wel contact opnemen met de verloskundige om het verder uit te zoeken. Met name jeuk op handen en voeten moet je wel bellen.
Klopt, morgen 29 weken. Voor nu is het alleen op mijn buik, maar ik heb maandag een afspraak bij de vk dus ik ga het voor de zekerheid wel aangeven.
Heeft iemand nog een gouden tip voor ene verjaardagsjurk voor een meisje dat 4 wordt? Mag zo hysterisch als het maar kan, haar kennende
Iets van Jubel? Die hebben vaak rokjes met pailletten…
Zoiets? Eenhoorn jurk unicorn jurk eenhoorn kostuum - 104-110 (S) prinsessenjurk verkleedjurk... | bol.com
Hahahha oke dit js wel heel extreem
Het ligt er misschien ook aan in welk seizoen je baby wordt geboren. Z is van december en 56 was wel iets te groot, maar ze had altijd lange mouwen rompers aan en dan is het lastig om daar weer lange mouwen overheen te doen. Alleen daarom zijn we snel doorgegaan naar 56.
Ik kan niet meer op je post reageren omdat het vorige topic dicht is, maar hoe gaat het nu met je dochter en haar stotteren @Zitzak? L. stottert nu ook sinds een week ongeveer, vooral bij ‘ik’ en de naam van haar zusje. Ik probeer me ook geen zorgen te maken, maar vind het wel rot voor haar. Ze is al wat verlegen, dan maakt stotteren het misschien nog lastiger.
Nou dat is op miraculeuze wijze gewoon over gegaan. Ze heeft echt een sprong gemaakt qua praten dus denk dat dat het was. Dat ze wel al wilde maar het nog net niet kon ofzo. Hoop dat het bij L ook zo afloopt!
Oh wat fijn! L. praatte eigenijk al best goed, lange zinnen ook al wel. Vind het zo gek dat ze dan ineens van de één op de andere dag stottert. Maar hopelijk gaat het ook gewoon over inderdaad!