Dr. Leenarts bergzalf is top!
De horror, wat een hardnekkig spul.
Hele hoofd van die kleine was open en vies.
Ok, hier hielp het heel goed zonder problemen.
Ja, hier reageert ze ook nogal heftig op dat spul. Laat de berg maar lekker zitten, zij heeft er geen last van.
Hoe lang paste jullie kindje in maat 50? Ik heb echt maar 2 pakjes in 50 en ben echt bang dat het te weinig isā¦
Scheelt echt per merk, maar mān dochter draagt het nog (5,5 maand). Meeste 50 is ze nu een maandje echt ontgroeit denk ik. Maar het is zo verschillend per baby ook. Twee was voor ons dus weinig, maar het is echt zo bijgehaald.
Mijn eerste zo een 4 maanden en mijn tweede zo een 2 weken, maar sommige dingen die klein vielen helemaal niet.
Ik zou niet te veel kopen, ik heb bij mijn eerste ook nog wat bijbesteld. Zo gedaan!
Oh echt? Getver. Hier hielp het ook heel goed.
@Ishq is inderdaad heel verschillend per kindje (en merk). Ik zelf vind twee pakjes wel wat weinig maar het is inderdaad zo bijgehaald.
Bij mij een paar dagen haha, heb ze aangetrokken omdat we het hadden maar 56 had ook prima gekund vanaf het begin
Denk maar zo, als je meer nodig hebt kan je partner zo even langs de hema/zeeman lopen, en het is zonde om het te kopen als het niet nodig is
Ik was het haar hierom juist bijna niet en gebruik er ook geen shampoo of middeltjes op. Ongeveer 1x per week was ik het haar met alleen warm water. Als ze wel een plek heeft scrub ik het een beetje eraf met een nat washandje en laat het verder met rust dus. Het trekt dan vanzelf weer weg.
Ja, deze is echt top bij berg.
Nee hoor. Wij moesten alleen bsn doorgeven dan in zkh. K is 14 maanden en ook nog geen ID
Bij 1,5 jaar oud, ivm vakantie. In die 1,5 jaar meerdere keren in het ziekenhuis geweest en er is maar 1 keer Ć¼berhaupt gevraagd naar ID. Toen was ze net een paar weken oud dus toen ik zei dat ze dat nog niet had moest de assistente lachen en zei ze dat dat natuurlijk heel logisch was. De andere keren is er niet naar gevraagd.
Dus alle je het voorlopig niet nodig hebt zou ik het lekker laten zitten, scheelt toch weer.
Kind was weer aan het hoesten en omdat ze nog niet veel mogen qua medicijnen heb ik een oma weet raad middel gebruikt namelijk wat uien met schil en al in stukken gesneden,even gekookt in een pan en die pan onder zn bed gezet. Werkte als een tiet! De kamer stinkt wel maar dat heb ik er voor over. Misschien een tipje nu de verkoudheden weer beginnen te komen.
Wij hebben anders meegemaakt in het ziekenhuis. Uiteraard wel gewoon geholpen, maar bij ons gaven ze aan dat hij de volgende keer toch echt een ID moet hebben. Hij heeft nog wat afspraken gepland staan namelijk.
Dus bij 5 maanden een paspoort laten maken.
Als ze er geen last van heeft zou ik er trouwens niets mee doen. B. had er als kleine baby wel jeuk van. Mocht je het gaan gebruiken kun je natuurlijk even op een klein stukje huid testen.
Ik heb me daar dus echt in vergist! Omdat ze groter werd geschat de hele zwangerschap verwachtte ik niet veel nodig te hebben dus heb vooral 56. Maar dat is toch echt te ruim, vooral bij boxpakjes.
Ik ben op zoek naar t liefst deze Chelsea boots van Zara in maat 21. Ze zijn van vorig seizoen.
Iets wat er op lijkt is ook goed. Iemand een idee?
@Coco @KJuffie @Karl_Lagerfeld @Grey @Gelatelli Thanks voor jullie reacties. Ik heb toch maar par setjes bij besteld nu.
Wij zijn beide ook niet super lang dus verwacht wel echt 50 nodig te hebben, gaf de VK ook aan maar dan erbij āniet te veelā, ja wat is niet te veelā¦
heb nu denk ik wel voldoende om in ieder geval de eerste week door te komen.
Haha, 1 dag Haar geboortepakje was maat 50, daarna alleen maar 56 gedragen. En ze was echt niet zo extreem groot of dik, maar wel lange benen.