Ja, dat ga ik nu ook maar doen!
Even voor de zekerheid clusterkolven om het weer wat op te krikken? (weet niet of je fulltime kolft, anders sowieso ook even veel aanleggen in combinatie met huid op huid contact)
Wel even in de gaten houden of het daarna niet doorschiet, ik was op zulke momenten altijd gevoelig voor borstontstekingen.
Ik heb hetzelfde gehad toen mijn baby 8 weken oud was. Ineens een flink productievermindering die ik niet echt doorhad eerst omdat ik niet kolfde. Wel een heel erg gefrustreerde baby. Na een paar dagen linkte ik het pas met de vaccinatie (ook Pfizer) en ben ik drie dagen gaan powerkolven. Daarna is mijn productie weer wat omhoog gegaan. Toeschietreflex bleef wel nog een probleem.
Ik vreesde heel erg voor mijn tweede vaccinatie. Die heb ik inmiddels gehad en op een trager tsr na heb ik niet echt productievermindering gemerkt! Ik was wel al voor de vaccinatie begonnen met powerkolven en vaker aanleggen. Misschien dat dat geholpen heeft, misschien dat de productievermindering toevallig samenviel met de vaccinatie. Ik heb het in ieder geval wel gemeld bij Lareb.
Veryyyyyy satisfying. 2 fotoboeken af kunnen krijgen van de 3 die ik af wilde hebben. Maar goed, ben content. Die van de meiden zijn weer up-to-date
Ja wat fijn! En goeie actie. Ik begrijp dat die actie dus regelmatig langskomt? En dat je alvast je boeken kan gaan maken en op kunt slaan?
Klopt, je kan via het programma op je laptop of pc gewoon al boeken maken. Zodra die actie er is (2 x per jaar geloof ik) kan je alles bestellen wat je klaar hebt staan.
Ik heb al gezocht maar kan blijkbaar niet goed zoeken. Tot wanneer loopt de actie?
Tot en met morgen ()
Ah balen, dat ga ik niet redden. Wat goed dat je er 2 af hebt kunnen krijgen, goede korting!
Haha heerlijk hè, ik heb zojuist op het nippertje die van mij besteld (2 boeken met extra pagina’s)! De volgende bestel ik ook pas echt wanneer deze actie er weer is, iemand zei in het voorjaar dacht ik?
Ja 2x per jaar indd! Ik ga nu ook maar weer proberen elke week even te werken aan een boek, zodat ze straks klaar staan
Dat moet ik ook maar echt gaan doen! (Roep ik al een jaar haha). Bedankt voor je berichtje!
Wat is de actie precies? Want lees op de site 20% korting op fotoboeken, maar dat is toch niet zo bijzonder? Hebben ze elke maand wel heb ik het idee…
Op de site staat ie niet nee! Het zijn alle extra pagina’s gratis (ik had de max 96 pagina’s erbij). De code is NL2021AUTUMN. Dus het scheelde bij mij 200 euro voor twee boeken.
Bedankt! Had vanavond eigenlijk andere plannen, maar dan ga ik even verwoed het 1-2 jaar fotoboek van mijn dochter maken
Heeft iemand tips voor leuk speelgoed voor een 2,5 jarige met raketten/austronauten? Hij is sinds hij glow in the dark sterren heeft echt geobsedeerd en noemt alles een ‘astomaut’
Ik kwam net toevallig dit tegen. Dan kunnen ze nabouwen wat er op de kaartjes staat.
Hoe en wat met op het potje gaan, wat is dan handig qua luiers… van die broekjes?
Ze heeft op de opvang gezien hoe de oudere kindjes naar het potje gaan, nu waren we in de IKEA en zag ze dat potje staan.
Moest natuurlijk mee en nu wilt ze ook op het potje.
Kijk ze hoeft niks van mij want ze is nog niet eens 1,5, maar als ze graag wilt ga ik geen nee zeggen natuurlijk.
Ik ben zelf nog niet mee bezig, maar wel over na aan het denken. H. Gaat ook wel eens op het potje, als die zelf wilt. En ik merk dat een normale luier daarmee best lastig is, een broekje kun je naar beneden schuiven, en weer omhoog. Dus denk zelf dat ik een broekje zal gebruiken.
Verder wil ik beginnen met standaard voor en na diens slaapjes op het potje te gaan en verder wanneer die het aangeeft. En in plaats van rompers hempjes, want die rompers gaan in het potje hangen.
Hoop dat je wat eraan hebt…
Wij hebben nooit potjes gedaan maar meteen op de wc. Hij had toen de pants aan. Makkelijk vd zijkant los te scheuren.