Mijn man heeft elke nacht op dat bankje geslapen inderdaad Het personeel stond daar ook van te kijken. Gelukkig zijn jullie thuis!
Ik vond de pijn van de hechtingen de weken erna misschien nog wel het meest vervelend. Dat gevoel, dat je amper normaal kunt opstaan en zitten in je kraamweken. Soms kan je verloskundige zien of er een knoopje kan worden doorgeknipt. Dat heeft ze bij mij gedaan (na een week of zo?) en dat scheelde wel iets. De spanning was er toen een beetje af, het zat echt zo strak.
Dat vind ik echt heel erg knap van je man!
Puck a baby heeft 15%korting op de site tm 17e.
Mocht iemand nog een slaapzak willen kopen.
Edit… Zie net dat al in show je aankopen is gepost gisteren al.
Ja mn verloskundige komt morgen en volgens mn kraamverzorgster zouden ze wellicht het knoopje los kunnen knippen.
Ik vind het bizar, het doet zo’n pijn. Ik verwachtte een rode, gezwollen bedoening aan te treffen maar toen ik zelf keek net zag ik de hechtingen niet eens zitten maar toch voel je het met elke stap
Hier leek het ook alsof hechtingen echt loeistrak zaten. Maar wat bleek: ik was te hoog door gehecht, dus twee stukken schaamlip zaten per ongeluk aan elkaar. Ik was zooo paniek toen die sprongen en ik dacht dat de hele knip open was. Maar na een paar dagen was het geluk weer heel (en de spanning was er af ).
Wat voor billendoekjes doos werkt echt goed om de doekjes er 1 voor 1 uit te krijgen?
Geen enkele.
Ik zag op tiktok dst het helpt om een haar elastiek om het zakje te doen! Zelf nog niet geprobeerd haha
Ligt meer aan de doekjes zelf maar wij zijn heel blij met een doosje van Oxo! Hebben ook een reisvariant.
Volgens mij maakt het niks uit, dus ik heb ze van de Hema gekocht
Als er een dubbele uitkomt prop ik die gewoon weer terug
Bij mij scheelde dat knoopje knippen wel heeeel erg. En de eerste dagen spoelde ik te weinig met gewoon water, toen ik dat eenmaal ging doen ging het snel beter.
@Karl_Lagerfeld Je kan ipv water ook spoelen met (verse) kamillethee. Werkt echt super. En een biotexbadje wil ook nog wel eens helpen tegen vervelende hechtingen.
Is het normaal voor een (bijna) 2 jarige om voor de tweede keer binnen een maand ziek te worden?
Ja (helaas). Maar als je je zorgen maakt gewoon de huisarts bellen hoor, extra checken is nooit weg.
Ja gebeurt bij ons ook (3 jaar). Afgrlopen winter zelfs helemaal af en aan ziek. Ik denk dat ze amper de tijd krijgt om goed te herstellen als het volgende virus weer voorbij waait op de opvang.
Ja hier helaas ook realiteit
Afgelopen maand: zwaar verkouden, toen buikgriep, nu dubbele oorontsteking
Dank allen voor jullie antwoord!
Helaas wel. Nadat K. begin deze zomer buikgriep had gehad was ze wekelijks ziek. Ene net op zn retour en dan pikte ze het volgende weer op. Ben toen ook met der bij de huisarts geweest en die zei “is gewoon pech en dat ze dan nog wat verzwakt is. Ik zou bijna zeggen, hou haar 2 weken thuis, maar snap dat dat als werkende ouder niet haalbaar is”. Einde vd zomer was de opvang 2 weken dicht en dat deed inderdaad wonderen, daarna was het beter en sinds september heb ik ze niet meer thuis gehad omdat ze ziek was
Lol ja helaas wel, echt ellende is het