Ik vind van niet. Ik heb 2 dure puckababy 4 seizoenen, maar vind ze onhandig. Veel te groot als het kind nog kleiner is. Ik vind de hema slaapzakken met afritsbare mouwen veel fijner!
Ok! Dan bespaar ik mijn geld
———————————————————————————
Ik wil ook even sorry zeggen tegen iedereen dat ik zoveel spam met mijn vragen
Ik vind ze wel heel fijn maaaar wel 2e hands. Ik vind van die hele dikke slaapzakken niet zo fijn maar vind t wel heel afhankelijk van je kind haha
Iemand fijne tips voor stuwing? Gestopt met bv en mn borsten staan op ontploffen. Heb van die koude kompressen, zijn fijn maar worden erg snel weer ontdooid helaas.
ik deed serieus koolbladen uit de koelkast in mn bh
dus letterlijk zo maar dan minder sexy:
dat hielp goed
Ja dit. Werkt perfect
Naast koolbladeren ook strakke (sport)tops!
Jaaa witte kool bladeren en idd 24/7 hele strakke sportbhs dragen, ook als je gaat douchen. Verder niet aan je borsten zitten, niet warm water erover heen doen etc.
Ik had ook ipv koelcompressen meerdere zakjes appelstroop uit de vriezer. Daar kun je dan zo 3 setjes van maken en heb je altijd een echt koud compress zonder er teveel geld aan uit te geven.
Strakke sportBH’s idd en ik nam ook wel gewoon paracetamol als het echt niet te harden was.
Oh dubbele post maar: ik zweer bij de slaapzakken van prenatal. Die hebben ze in alle warmtes ( TOG ) en met of zonder (afrits)mouw. Wat ik er vooral fijn aan vind is dat ze een mooie smalle hals opening hebben, ik ben altijd doodsbang dat mijn baby in de slaapzak ‘verdwijnt’ als je snapt wat ik bedoel.
Ik vind puckababy zwaar overpriced, maar wel echt ideaal. Je hoeft letterlijk maar 1 slaapzak te kopen voor de komende 2 jaar en voor alle seizoenen. Uiteindelijk kom je dan niet veel duurder uit dan wanneer je verschillende maten en seizoenen zou moeten kopen. En de kwaliteit is wel echt top, dus tweedehands is prima te doen. Ik heb er zelf eentje gescoord voor €15 en die was nog als nieuw.
Edit: dit gaat dus over de 4 seizoenen slaapzak.
Mijn dochter accepteert na 5 weken nog altijd alleen die lelijke ziekenhuisspeen. Had alleen maar de bibs in huis gehaald, dus ga binnenkort maar een selectie van andere spenen kopen voor de prinses
Heb jij ook die lelijke blauwe? Met dat rare gat
Had jij trouwens ook zo’n kleine ‘kraamsuite’? Ik vond het wel een teleurstelling om van de verloskamer naar de kraamafdeling te gaan. Zo klein! En niet eens een tv ofzo? Slecht hotel
Ja ik neem paracetamol en ibuprofen volgens zo’n pijnschema. Heb ook erge last van de hechtingen en dan nu ook nog die borsten erbij. No thanks
Morgen maar eens een kooltje op de kop gaan tikken dan
Tip: Turkse winkels hebben ze vaak, mocht de supermarkt ze niet hebben. Ik herinner mij ook nog uit de cursus dat je er geen warme douche op moet zetten en inderdaad non-stop een loei strakke sportbeha kunt dragen.
Heel veel sterkte, die stuwing is echt pijnlijk.
@Ishq Ja, ik vind prenatal ook chill. Maar ik heb er onbewust eentje gekocht met van die gaten voor de maxi cosi gordels en daar steekt m’n dochter nu steeds haar voeten door als ze slaapt. En die zijn dan bevroren in de ochtend. geen aanrader!
Ze heeft die blauwe ja. Ik vind dat gat wel grappig want dan kun je zo in haar mond kijken.
De verloskamers zijn inderdaad heel groot tov de afdeling… Heb daar 2 weken op zo’n kamertje doorgebracht en het leek uiteindelijk op een soort camping omdat we de was overal overheen hingen
Ben je inmiddels al thuis of moeten jullie ook wat langer blijven?
Ik heb de Puckababy Mini gebruikt.
Mijn zoontje lag eerst ingebakerd in Meyco inbakerdoeken (tot 3 maanden). Van 3-6 maanden heeft hij in de Mini geslapen, mooie tussenstap tussen heel strak inbakeren en een normale slaapzak vond ik. Dus die vond ik ‘t aanschaffen wel waard.
Hij ligt nu net een paar nachten in een 4-seizoenen slaapzak van Jollein en die vind ik echt fijn tot nu toe
Twee weken!!! Wow dan ben je toch echt heel blij als je naar huis mag en je vriend/man ook al die tijd daar gebleven? Mijn vriend was na 1 nacht al mega chagrijnig door dat harde bankje.
Wij mochten na 1 nacht weer naar huis, toen had ik geen koorts meer en waren haar suiker controles allemaal goed.