Bij ons trapt ze er nog iedere keer in dat ze het zelf mag doen… MAAAARRR eerst papa/mama .
Wanneer hebben jullie besloten om over te gaan naar een normaal/kinderbed ipv ledikantje? Dus even zonder noodzaak zoals een 2e kind op komst die ledikantje nodig gaat hebben enzo. Hoe bepaal je dat haha
K. begon eruit te klimmen
Nu haha, succes!
Ik had hier gelezen dat de lodger slofjes goed bleven zitten dus ik heb ze enthousiast gekocht en aangetrokken… hij had ze binnen 5 minuten uit
Iemand nog een andere winnende tip? Al geprobeerd: engel, hema en dus lodger. Alle sokken gaan ook uit behalve Arket (die gaan ook uit maar duurt langer).
Gewoon even niks anders? Hoe oud is hij nu? Wij hebben ons kind binnen altijd op blote voeten. In de wagen nu met voetenzak en dekentje en dan trek ik meestal alleen sokken aan maar dat hoeft niet eens perse. Alleen op de fiets en met buitenspelen wel, maar dan blijft ze er meestal ook wel vanaf.
Hij is 6 maanden! Thuis inderdaad op blote voetjes maar vind de voetenzak nog wat warm voor buiten dus in de wagen heeft ie een lekker jasje aan en slofjes of sokjes. Maar werkelijk niks blijft aan haha
Welke slofjes van Lodger heb je? Die met drukknopen zijn hier ook waardeloos, maar met klittenband werkt beter.
Oooh ja dat is ook wel echt de voetenfase, haha! Benen onder een dekentje anders? Dat doen wij ook vaak, lijkt ze een beetje op een omaatje in een rolstoel, haha.
Ik kijk nu even foto’s terug en onze dochter droeg rond 6 maanden ook veel maillots ipv sokken. Tot ze ging kruipen. Staat superschattig met een tuinbroekje vind ik zelf. Wel lekker nu het wat kouder wordt.
Met het klittenband helaas
@koda een maillot is een goed idee inderdaad als het echt kouder wordt! Dekentjes blijven hier niet op hun plek, ook niet als ik m als een burrito inrol. Hij zit niet graag stil en priegelt alles meteen los alsof het een extra uitdaging is haha.
Heeft iemand een aanrader voor een winterslaapzak? Ik heb een lodger slaapzak waar ik heel tevreden over ben, omdat ze daar goed in kan bewegen/omrollen in bed. Ik vind de nieuwprijs echt veel geld en op vinted staat er geen meer (of verkoopt iemand hier toevallig 1 in maat 68/80?)
Ik zoek dus een slaapzak waarbij de rits helemaal tot beneden loopt en dan aan de achterkant weer omhoog. Ik heb ook een Hema slaapzak, maar daar loopt de rits maar tot tweederde waardoor ze niet zo vrij kan bewegen (en dus wakker wordt…)
Sorry, ik kan je niet helpen, maar ik snap het niet, haha.
Hoezo kan ze daar dan beter in bewegen? Of houd je de rits aan de onderkant dan deels open oid?
Nee, is gewoon dicht. Ik heb het idee dat het wat flexibeler is omdat er dus een rits tussen zit ipv dat de stof helemaal dicht is. Nu ik het zo typ: misschien is de stof gewoon wat minder stug?
Oh zo, dat de stof door die rits wat makkelijker ‘buigt’ ofzo. Zou kunnen! Ik vind die winterslaapzak van de HEMA iig wel echt dik en stug, dus kan me voorstellen dat dat dan geen fijne optie is. Ik vond die toen mijn dochter klein was juíst fijn, omdat ze er niet in kon draaien, haha (kind kon toen nog niet terugrollen).
Die van de Prénatal vind ik fijn! Die is wat dunner en soepeler, maar wel warm. Heeft geen doorlopende rits. Zal even een linkje zoeken welke ik bedoel.
Edit: hm, kan je niet vinden, was een slaapzak van vorig jaar…
Ik wil voor kerst een miniland/paola reina pop kopen, een grote maar ik weet niet welke leuk is. Dus daarom een poll.
Mijn kind is wit en blond en een meisje
Ik zou een … kopen
- Jongetjespop
- Meisjespop
0 stemmers
En welke kleur is dan het leukst?
- Europese
- Afrikaanse
- Zuid Amerikaanse
- Aziatische
0 stemmers
Ik dacht misschien is een Aziatische pop leuk?
Kan niet kiezen!!
Heb nu een Afrikaans meisje, en mocht ze poppen nou fantastisch vinden wil ik ook een jongetjespop voor dr
Ze ruiken wel echt bedwelmend heftig naar vanille
Ja die lucht! Intens!
Wij hebben een Aziatisch jongetje voor onze dochter.
Hahahaha ja ik ook dus niet
Ik heb al een zuid Amerikaans miniland popje, die kleine.
Die ruikt na een jaar ook nog intens.
Er zijn ook downies maar die wil ik niet.
Ja dat is het, dan de stof wat meer buigt door de rits. Ik ga eens kijken naar prenatal. Dankjewel!
Ik vind die dikke van de Hema (padded velours) met afritsbare mouwen juist wel fijn! De mouwen vind ik wel wat dik/stijf dus die ritsen wij er wel vanaf. Dan is 'ie heerlijk warm en dik en donzig. Ze gaan ook lekker lang mee qua maat, mijn dochter kan nu weer in de zak waar ze afgelopen winter ook in lag.