Tips, ervaringen & aanraders #5

Romper over maillot dichtdoen? Kan die niet afzakken. Moet je kind nog wel rompers aan hebben natuurlijk trouwens

Zo niet had ik er vroeger ook een hekel aan idd omdat ze afzakten

2 likes

Ik heb laatst pas de pyjama-onesies van de Zeeman ontdekt (die met voetjes) en vind ze superfijn, maar met 68 is eigenlijk al te klein en ze gaan niet verder. Heeft iemand toevallig een tip voor vergelijkbare pyjama’s, met drukknoopjes en voetjes?

1 like

Next heeft veel pyjama’s met drukknoppen en voetjes

1 like

Jaaaa wow heel veel! Top, dankje!

1 like

Geen sokken nodig en dus geen probleem met sokken die iit worden getrappeld of als ze groter zijn uit worden getrokken :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Joe!! De Albelli code is er weer!

NL21AUTUMN

Voor 96 gratis pagina’s.

13 likes

Jaaaaa dan kan ik J haar fotoboek bestellen deze week!

Edit: ohhh scheelt ‘maar’ 25€. Dit fotoboek was niet zo groot hahaha

3 likes

Hoopppa! Heb er 4 klaar staan :joy::raised_hands:t3:

2 likes

Ik rij zelf in een Peugeot 206 +. 5 deurs. Onderstel past sowieso in de kofferbak. Net iets beter als ik de achterwielen er af haal, maar ook met wielen past dat. Voor de bakken moest ik echt de baleinen eruit halen, dan paste het wel, maar in die tijd deed ik ze eigenlijk gewoon altijd in de Maxi-Cosi op het onderstel.
De zitjes passen wel, die kan je makkelijk op elkaar stapelen.

Verder rijden we ook een Mercedes b klasse, daar past ie makkelijk in.

2 likes

Ik wilde m ook komen posten, normaal had ik er ook altijd al een paar klaar staan, maar nu nog geen af. Ik hoop er in 12 dagen nog even 3 af té maken :weary:

Ze verlengen hem meestal nog wel een keer met 7 dagen dacht ik!

1 like

Oh dat zou chill zijn, alleen komt er tussen nu en 22 oktober (of 2 weken erna) ook nog een baby, dus hoop het zo snel mogelijk af te hebben :grimacing::grimacing:

Ahh top!! Ik wilde in m’n verlof het jaarboek van de oudste maken maar dat is niet gelukt. Dit is wel motivatie om er vanavond even voor te gaan zitten.


Even een andere spontane tip, deze puzzel van de action is hier echt een hit al vanaf dat ze een maand of 10/11 is en nu nog steeds. Wij hebben de boerderij versie en ik zag vandaag dat ze meerdere soorten hebben dus ik heb ook de voertuigen en de bosdieren gekocht. Ze zijn ook maar €3 en het zijn echt dikke stevige stukjes, betere kwaliteit dan een houten puzzel van hape die we hebben.

7 likes

Ze hebben zelfs pakjes met rits! Nog makkelijker :grin:

1 like

Thanks! Dat geeft hoop :slight_smile: dacht echt hoe krijg ik het in hemelsnaam mee

Ja denk ik wel hoor! Mijn kind van 2 zou dit fantastisch vinden

2 likes

Ah fijn! Dankjewel. Ik doe er ook nog een uitdeelboekje, puzzeltje en geschreven kaartje bij dus dat moet wel leuk worden :blush:

Onze dochter van 2 zou dit idd ook geweldig vinden!

En wat lekker nostalgisch, wij hadden vroege ook dit soort dingen. Geweldig!

1 like

Ik herinner me dit ook nog van vroeger, daarom werd ik er zo enthousiast van haha!

1 like

Absoluut, mijn kindjes zouden dit ook echt heel leuk vinden!

2 likes