Tips, ervaringen & aanraders #4

Ohja, ook hele goede! Dit vonden wij inderdaad ook een super fijne optie.

Bedankt voor je reactie! Maar hier was het echt de witte substantie die problemen gaf. Dus niet de combinatie met vocht. Bedankt in ieder geval voor de was tip! Daar kan ik in ieder geval mee vooruit!

Kruidvat is idd een goede. Geen last gehad van een witte waas.

1 like

NaĂŻf ruikt heerlijk maar laat op het gezicht een witte waas achter, kind lijkt wel een spook. Geen aanrader dus!

1 like

Ik ben fan van La Roche Posay. Ik heb toen niet speciaal een kinderversie aangeschaft, maar voor ons allemaal een grote spray factor 50 gekocht. Dat werkte echt helemaal prima voor die meiden ook.

1 like

Dan ga ik toch voor La Roche Posay! Dankjewel allemaal!

Ik heb zo’n last van mijn onderrug, weet echt niet meer hoe ik moet liggen zonder pijn.
Weer een vreselijke nacht gehad, heeft iemand nog tips?

Las al een voedingskussen en dat wil ik wel gaan proberen. Iemand ervaring en welke vorm heb je dan gekocht?

Bedankt voor alle reacties! :slight_smile:

@Arya Bedankt nog! Gebruik hem nu een dag en werkt best goed :+1:

@turbs Ik ben ook wel benieuwd, graag! Zodra hij boven alleen ligt te slapen in de middag of de avond heb je opeens zoveel vrijheid hé :sweat_smile: Ik probeer er een beetje evenwicht in te vinden.

@Qwerty123 Overdag komt A. dus ook regelmatig om de twee uur. Dat vind ik ook zich geen probleem maar vaak kost het zoveel moeite om hem in slaap te krijgen dat het dan wel balen is als hij maar driekwartier slaapt :sweat_smile: Hij slaapt ook nog relematig op mij (soms terwijl hij mijn tepel als speen gebruikt :joy:) of in de draagzak en daar probeer ik ook wel heel bewust van te genieten!
En goede tip om niet teveel aan enige regelmaat te gaan wennen :wink:
Ik kan ook wel onzeker worden van alle doorslapende baby’s en strakke schema’s op bv 24baby, maar zolang humpie maar tevreden is vind ik het ook allemaal wel best.

Heerlijk zo een nachtslaper @Ovenschaal! We hebben nu twee doorwaakte nachten gehad en dat breekt je echt op. Liever overdag druk in de weer en dan s nachts lekker slapen.

2 likes

Ah super dankjewel! Ga dat ook eens proberen :grin:

Ik vind de puzzelmatten van Toddlekind heel mooi. Maar geen ervaring mee, baby moet nog geboren worden
 Kan me zo voorstellen dat de mat zelf als ‘te saai’ wordt ervaren. Zit echt niks op of aan.

2 likes

Op marktplaats staan er ook van iemand die eigen shop heeft maar teveel had ingekocht. Doet ze weg voor 70! En nog twee, eentje in Rotterdam en een in Zwolle. Ik was ook al eentje aan het zoeken voor K, maar is niet in de buurt voor mij. Misschien voor jou wel?

1 like

Ik heb gewoon zo’n zwarte foam mat van puzzelstukken om je fitnessapparatuur op te zetten gekocht! Haar grootste hobby was al snel die foamstukken lostrekken en in haar mond doen dus we hebben er maar kort plezier van gehad helaas.

1 like

Jaa deze had je toen ook met mij gedeeld toen de fysio enzo allemaal niet door mocht gaan vanwege verkoudheid en heeft bij mij wel geholopen @Sofia :slight_smile: Had nog steeds fysio nodig, maar dit verlichte wel!

Mochten dit soort dingen niet hebben en je blijft last houden zou ik eens naar een fysio gaan, als het nog niet heel erg is helpt soms 1 of 2 keer en wat specifieke oefeningen al.


@Wonderland ik zag nu bij lidl in de webshop ook van die puzzelmatten in zwart/wit. Weet niet precies wat de maat is. Die van Toddlekind zijn idd prachtig <3

Heeft iemand, terwijl diegene geen klachten heeft, zich laten checken 6 weken na de bevalling bij een fysio?
Ik wil graag weten of m’n bekken(bodemspieren) hersteld genoeg zijn en m’n buikspieren weer op z’n plaatst om te kunnen gaan sporten zonder m’n lichaam te vergallen zeg maar. Maar weet niet of dit raar of ongebruikelijk is ofzo?

Nee hoor, je kunt gewoon een afspraak maken! Juist om de reden die je hebt, weten of je genoeg hersteld bent om weer te sporten. Tenminste, zo hebben ze het mij verteld.

Is er iemand wel eens naar de HA geweest voor luieruitslag? N heeft er nooit echt last van gehad, hooguit een beetje rood wat na een keer smeren weer verdwenen was, maar nu is het al twee of drie dagen echt vuurrood. En dan niet tussen haar billetjes maar alleen de schaamstreek. Ik heb gesmeerd met naĂŻf luiercreme en met sudocreme en ik probeer haar luier niet te strak te doen en veel te verschonen maar het lijkt niet minder te worden. Iemand nog tips?

Laten drogen aan de lucht en de billenzalf van dr Leenarts!

1 like

@Printemps @Wonderland
Dan ga ik daar een afspraak voor maken! Dankjullie.
En wat goed dat je dat dus uit voorzorg gecheckt hebt en hebt kunnen verhelpen voor je er echt last van zou krijgen denk ik?

1 like

Ja ik een keer, maar dat kwam omdat de opvang zei dat het niet gewoon luieruitslag was maar een schimmeltje. Dus daar hebben we een speciaal cremetje voor! :slight_smile:

1 like

Yes ik ook naar HA toen ik het “te rood” vond. Was zoals @anon18050057 aangeeft ook een schimmeltje.

1 like