Dr leenaerts billencreme werkte hier heel snel!
Hier werkt calendula zalf van weleda heel goed! Die gebruik ik nu ook preventief en ze heeft eigenlijk geen tot weinig last van luieruitslag. Behalve als (schoon)moeders toch een keer iets anders gebruikt
@Vlek thanks!! Ga meteen zoiets in huis halen morgen. Zinkzalf zorgt voor iets verbetering maar het is nog niet echt weg. Gelukkig lijkt ze er geen last van te hebben.
Ben ik weer . Sinds gister valt het mij op dat N steeds haar tongetje uitsteekt. Niet constant uit maar echt in-uit-in-uit snel achter elkaar. Ik kan niks bijzonders ontdekken in haar mondje, maar kan ook niet heel goed kijken. Zijn jullie hier bekend mee? Ze is 1.
Bij mij kreeg mijn dochter tandjes als ze dit deed
Weleda calendula billenzalf!
Ja! Haha E deed dit ook toen ze net 2 tandjes had onder . Denk dat het gek voelde ofzo?
Maar weet niet hoeveel tandjes ze al heeft @Vlek ?
Wat doe je een kind van 1,5-2 om met zwemmen? In zo’n baby zwemring zie ik hem niet meer zitten, maar wat dan? Bandjes? Of zo’n hesje? Ik weet het ff niet
Toevallig heb ik hier vorige week ook heel lang over nagedacht. Twijfelden om zo’n vest met bandjes te kopen, maar we hebben gewoon nog van die zwemvleugels. Ik weet niet goed of zo’n vest een voordeel zou zijn op zwemvleugels, is er iemand die allebei heeft gehad?
Mijn dochter vindt het overigens vreselijk dus als we bij een meer zijn of op vakantie dan doen we meestal niks.
In het zwembad hier is het verplicht.
Ze heeft er 6! 2 onder, 4 boven.
Puddle Jumper!
Denk ik echt iets voor N!
T is ook voor niks bang met water en springt zo het water in, en met die kan dat! Zijn ze heel vrij en komen weer boven kan je rustig koffie drinken. Grapje .
En er mee de glijbaan af etc gaat ook
Hahaha! Ik bedenk net wel dat we naar het strand gaan en er geen zwembad is, maar goed wie weet gaan de zwembaden ooit open! Ik ga even googlen, thnx!
Buitenzwembaden gaan al open!
Brb even mn zwemspullen pakken.
Oh wacht…
Haha ja ik bedoel: misschien gaat de zon ooit schijnen en wordt het warmer dan 13 graden
Zwembaden mogen per morgen ook weer open
Wij hebben vleugeltjes voor K. van vorig jaar zomer nog, gebruikte die ook op het strand / bij meertjes want zij liep/kroop zonder angst het water in en ging dan gewoon door als ze kopje onder ging. Puddle jumper was ze toen nog te klein voor en met vleugeltjes toch iets meer bescherming, alhoewel ze dan nog kopje onder kan natuurlijk. Zit nu ook te twijfelen over zo’n puddle jumper.
Voor op de boot hebben wij trouwens een zwemvestje, die kan vanaf 5 kilo en schuiven we nu door naar R. en dan kopen we voor K. een nieuwe.
En wat een ellende he dat weer. Vorig jaar april-mei was het zo mooi en nu twijfel ik dagelijks over wat K. aan moet en of R. een winter of zomerjas aankrijgt… naja wel goed voor de natuur zullen we maar zeggen.
Bij het binnenzwembad hier in de buurt stond op de website dat het alleen open mag voor baantjeszwemmen. Babyzwemmen enzo allemaal niet
Vind het zooo jammer
Oh echt? Ik heb in al mijn enthousiasme zwemluiers gekocht, hopelijk kunnen die nog aan als het wel weer kan.
Oooh wat stom! Denk dat babyzwemmen een groepsles is en dat nog niet mag? Zie dat het idd heel erg verschilt per zwembad; centerparcs alleen baantjes zwemmen, landal wel zn zwembaden open lees ik en vriendinnen van mij gaan morgen ook babyzwemmen (wat ik al bijzonder vond, want is dat geen groepsles?).
Beter wordt het gewoon mooi weer en liggen we heel de zomer aan een meertje, het strand of in het opzetzwembad in de tuin.
Alle zwembaden hier in de buurt doen nog geen babyzwemmen, had me er zooo op verheugd
Ik ben in de war, ik zag laatst op de site van ons zwembad dat ouder- en kindzwemmen weer kan en nu ineens niet meer?