Omg kijk dit dus, dank je. Helder denken lukt niet meer ofzo
Bedankt voor de tip! Ik heb vandaag bij mijn kruidvat de laatste Freddie gekocht. Mijn vriend vroeg wel vol afschuw wat ik voor iets monsterlijks had gekocht. Ik vertelde dat het een forumhit is en toen was hij gerustgesteld .
Ik liep vandaag door het park en toen zag ik een baby Freddy vasthouden in de wagen en toen vroeg ik me af of de mama ook op het forum zat
Hahaha dit heb ik ook als ik mama’s en baby’s met Freddy zie
Als ik in de toekomst een mama met een Freddie zie vraag ik even casual waar ze die leuke veenmol gekocht heeft. Kom ik er vanzelf achter of het een forummama is!
Waarschijnlijk echt een compleet overbodige vraag en moet ik gewoon mijn gevoel volgen maar ben toch benieuwd hoe jullie dit doen. N heeft wat verhoging, 38.1, ik denk door tandjes want ze kwijlt als een gek. S’nachts wordt ze regelmatig huilen wakker en voelt ze heel warm aan. Nu zit ik er aan te denken om haar vannacht in een zomerslaapzak te laten slapen met alleen een romper met lange mouwen. Tegelijkertijd ben ik weer bang dat ze het dan ijskoud krijgt. In haar kamertje is het 20 graden. Hoe doen jullie dit?
Ik zou inderdaad een dunnere slaapzak doen, dat maakt het denk ik toch comfortabeler en 20 graden is niet koud voor een slaapkamer.
Zou ik ook doen! En ik zou een zetpil geven. Maar ben daar misschien te makkelijk in, ik denk dan: als ik me niet lekker voel neem ik ook iets
Ik heb nog geen baby, maar dat dacht ik ook meteen. Verhelp je de koorts en je verlicht haar pijn
Koorts is op zich niet erg en hebben kinderen al gauw (en hoog ook), van 38.1 schrik ik niet (meer), maar als je niet lekker bent…
Freddie is hier ook al interessant. B ging er naar lachen dus ik denk dat ze nu vrienden zijn
Wow, waarom had ik nog niet eens aan een zetpil gedacht? dankjewel!
Dekbedvraagje: peutermaat of meteen 1persoonsmaat? K. slaapt nu nog in ledikant met open zijkant onder katoenen deken (met slaapzak maar ze wil steeds vaker zonder slaapzak en blijft dan goed onder de katoenen deken liggen) en krijgt straks een meegroeibed in het nieuwe huis.
Voor mijn gevoel zou ik eenpersoons verder/strakker in kunnen stoppen, maar misschien is dat juist wel tévee deken voor zon klein bedje straks?
Wij hebben een peuterdekbed voor haar meegroeibed en dat vind ik zelfs al veel deken
Zijn er meer moeders die gebarentaal oefenen met hun baby of dit hebben gedaan? Wij zijn er nu mee bezig en ik vind het echt leuker dan ik dacht haha. Mijn zus heeft dit gedaan en mijn nichtje kon heel veel gebaren. Die kon dan bijvoorbeeld het gebaar voor boekje uitbeelden en dan nog een specifiek dier erachteraan en dan wist je gewoon welk boekje ze bedoelde. Ging ze helemaal glunderen als je die dan pakte.
Ik dacht altijd joe daar begin ik niet aan wat een gedoe, maar het is eigenlijk best simpel en nu doe ik het al automatisch (een paar nog maar hoor). Mijn vriend is ook helemaal enthousiast bezig zo leuk.
Ja ik heb mijn zoon gebaren geleerd en hij kijkt ook filmpjes van Lotte en Max.
We gebruiken het meest het gebaar voor drinken. Heem handig omdat hij nog niet het woord gebruikt.
Verder kan hj veel dieren uitbeelden.
Wat leuk! Ja het lijkt mij ook fijn als ze toch wat duidelijk kan maken als ze nog niet kan praten Wanneer ging jouw zoontje het zelf oppikken en wanneer ben jij begonnen? B. is vijf maanden en ik ben net een beetje bezig.
Ah leuk! Ongeveer even oud als B. dacht ik? B. is 5 maanden. Ik hoop dat ze als eerst mama doet natuurlijk dus ik zit hele dag met m’n hand op m’n wang.
Wat leuk! Ik ben hier heel benieuwd naar. Wellicht wat laat want N is 1. Zijn hier video’s of topics over die hier meer uitleg over geven? Hoe het in zijn werk gaat etc.