M’n nicht heeft de Elvie en die is er echt super enthousiast over, Romee Strijd heeft ‘m ook geloof ik.
Je zou altijd kunnen kijken als de BV lukt en je wilt gaan kolven en voor langere tijd dat je ‘m aanschaft.
M’n nicht heeft de Elvie en die is er echt super enthousiast over, Romee Strijd heeft ‘m ook geloof ik.
Je zou altijd kunnen kijken als de BV lukt en je wilt gaan kolven en voor langere tijd dat je ‘m aanschaft.
Ja als romee hem ook heeft, heb ik m ook nodig! Heeft je nicht er 1 of dubbel?
Dubbel! Ook nice dat je alles via de app kunt zien / regelen
Ja @Karl_Lagerfeld, ik heb een Elvie gekocht, toen ik moest kolven ivm productie. Ben toen echt verkeerd geholpen, want de elvie staat er wel een beetje om bekend inmiddels om niet goed leeg te kolven. Ik heb dus nog een andere dubbelzijdige elektrische kolf moeten kopen, en heb een kolf van €500 voor af en toe als onderweg toch handiger is…
Ik heb zelf uiteindelijk veel gehad aan een kolfconsult, kan je dat als je zover bent wel aanraden!
Ja, wij hebben ze voor bij de gastouder en Y lekt steeds door, vind ze echt niet meer prettig.
Ik ben fan van dingen met ritsjes, heb twee tshirts van Tajine Banane die echt fijn zijn!
Maar eigelijk kan er heel veel, bij een gewoon tshirt doe ik vaak de ‘twee tshirtenmethode’, dus nog een voedingstopje eronder en dan zit je niet in je blote buik!
Ik vind ze ook niks…
Ik vond ze voor L heel vervelend ook idd doorlekken maar bij I (aka kabouter spillebeen) zaten ze als gegoten, zowel de gewone als de luierbroekjes.
@Unquestionable & @Suikerklontje Heel erg bedankt voor jullie uitgebreide reviews, zo lief! Dan wacht ik nog even met bestellen, tot na de zomer. Zeker omdat K. nog niet los loopt, ik verwacht dat hij in het najaar veel meer buiten kan doen. Ben benieuwd in welke maat mijn krielkip dan zit.
Ik blijf bij pampers óf kruidvat. Die laatste gebruiken ze op de opvang.
Romee heeft op haar nieuwste instapost een Medela!
Etos bevalt ons prima! Alleen voor de nacht pampers omdat hij s nachts echt heel veel plast.
Ja en zelfs bij haar vond ik dat een vreselijk beeld
Hahah ze zal wel van elk merk hebben. Lekker sponnen!
Ik heb altijd deze gehad (nu ook weer voor N) en ben er super tevreden over.
Nog even hierop terugkomend: op haar rug op het aankleedkussen rechtstreeks in de mond druppelen werkt! Wordt niet erg gewaardeerd, maar werkt wel. Nogmaals dank voor de tips
Wij gebruiken deze altijd. Zijn vaak in de aanbieding en nooit luieruitslag. Doorlekken een enkele keer s nachts, maar komt ook omdat ze dan of te veel drinkt of net een te kleine maat aan had (we zaten een tijdje tussen 4+ en 5 en als ze dan s nachts 4+ aan had lekte ze wel eens door).
Hahha ja ik moet zeggen dat kolven sowieso een van de minst glamoureuze dingen ooit is die je gaat doen. Maar bevallen staat wat dat betreft op 1 dus dan maakt het je niks meer uit
Haha ja kolven leek me ook verschrikkelijk maar na alles wat bij het bevallen kwam kijken (inclusief iemand die mijn bepoepte hoeslaken van het ziekenhuis moest verschonen terwijl ik nog in bed lag) vond ik het kolven wel het minst erge van alles haha. Zoveel mensen hebben ook mijn blote lichaam gezien of mijn borsten aangeraakt, dat boeide me echt niet meer.
Maar ik snap je gevoel @Karl_Lagerfeld, alleen zou ik nog niks aanschaffen.
Haha ja dit ja en @Nefertiti
Lig er ook supervaak zo oncharmant bij met lekkende borsten en een kolf en een beetje smoezelig en ik denk alleen maar “ Beter dan mijn bevalling en kraamweek”. Alle gêne voorbij.