Tips, ervaringen & aanraders #4

Een skinny en slimfit hebben beiden over het algemeen een smalle pasvorm, maar een slimfit heeft iets meer stretch bij de benen meestal. Die x-slim van name it zijn qua heupen weer smaller dab een skinny of slim als het goed is :relaxed:

Ik heb zon 12jr geleden bij name it gewerkt in een winkel, daarom weet ik dat nog :joy: want op het oog is er idd weinig verschil tussen!

2 likes

@FrauHelga een tijdje geleden dingen voor een winkeltje/keukentje oid gekocht van zo’n merk en ik weet niet meer welk merk… het was te koop bij de wehkamp maar volgens mij nu niet meer. Van hout en uit Amerika maar het was niet melissa en doug…

Weet je wat ik bedoel toevallig?

J heeft deze maar die zijn wel van Melissa & Doug…

4 likes

Oh dan was het misschien wel gewoon melissa en doug. Het was in de aanbieding toen bij de wehkamp en ik dacht toen “dit ga ik alvast kopen” maar niet gedaan want overdreven en “ik onthoud het wel” 🥲🤣

Ik heb even de post er bij gezocht, was toen deze.

Inmiddels niet meer verkrijgbaar bij Wehkamp helaas.

1 like

Ah bedankt voor het terugzoeken! Ze hebben het wel bij bol en 3 vosjes dus het wordt nog wel in NL gekocht :grinning:

Cadeautjes verzinnen voor een ander is echt een crime zeg…

1 like

Klopt. Je eigen kind en smaak ken je het beste.
J speelt hier nog dagelijks mee en kindjes die over de vloer komen komen vinden het ook zeer interessant speelgoed. Kwaliteit is ook goed want het valt regelmatig maar het ziet er nog heel netjes uit.

1 like

Ik weet niet of ze tot 104 gaan, maar ik heb een paar (spijker)broekjes van de Wibra voor mijn schrielkipje en die zitten echt mooi!

1 like

Hebben jullie er ook een keukentje bij?

(M’n schoonmoeder vroeg wat ze wilde hebben, en ik vind het een beetje lastig om te verzinnen. M’n vriend stuurt zonder blozen een plan toys poppenhuis door maar dat vind ik wat prijzig…).
Ik heb de haba kullerbu doorgestuurd want dat lijkt me ook heel leuk

Ja, J heeft het keukentje gekregen van mijn zus, haar dochter was er te groot voor geworden.
De keuken heeft toen een fikse opknapbeurt en een nieuw oventje gekregen (met dank aan handige echtgenoot), en wordt dagelijks gebruikt.
Bonus; er past veel speelgoed in de oven. :joy:

1 like

https://www.instagram.com/reel/CLKWu-qlAgS/?igshid=xgax5rsosad6

Shifra had een tijdje geleden ook deze tip, om puzzels in een soort doorzichtig hoesje te doen. Ik kan die hoezen alleen nergens vinden, iemand tips?

1 like

Yes! Het heet een envelopmap.

Ik heb deze van de hema:

3 likes

Zo hé de peuterpuberteit is hier begonnen… holy crap! Ze is 19 maanden nu, en had al wel eens een huilbui als iets niet naar haar zin ging. Maar de afgelopen week gaat ze driftig op de grond liggen en krijsen :tired_face: Of aan tafel gewoon weigeren te eten en met alles gooien.
Moet nog even wennen hier aan zeg :scream_cat: Ik wil m’n baby weer terug :joy:

1 like

Sinds een paar dagen schreeuwt ze het uit als we haar in haar bedje leggen en dan weglopen. Maar echt zo overstuur. Als we er dan heen gaan en bij ons nemen dan is het goed maar zodra ze rustig is en we willen haar weer neerleggen begint ze weer… wat kan je hiermee doen. Het breekt echt mijn hart om haar zo te horen schreeuwen.

Een tijdje terug hadden veel forummers knutselspulletjes gekocht voor hun kids, via welke website was dat ook al weer?
Meer tips voor knutselspul voor kleintjes? F. is 18 maand.

1 like

Ja doen :slight_smile: ik vind hem top en kijk bepaalde stukken vaak opnieuw

1 like

Toevallig ook 1,5 jaar ongeveer? Wij zitten ook al een paar weken in deze fase. Echt vreselijk, het is zo zielig en ik weet ook niet wat je nu het beste kan doen. Erbij blijven/doorzetten/uit bedje/???
Het past denk ik bij verlatingsangst? Ik merk bij ons dat mijn vriend hem beter op bed krijgt dan ik, dan gaat hij gelijk weer staan. Geen oplossing helaas :sweat_smile:

1 like

Hahah sterkte! Ik heb ook echt zo’n pubertje, niet te doen soms. Laatst wilde ik haar wat lekkers geven en ze werd kwaad! Ze liet zich van de bank glijden en stortte ineen op de grond en trok aan haar haren enz. Echt sorry dat mama je een koekje wil geven :joy::joy: En even later doodleuk koekje vreten.

3 likes

Hemaaaaa!
Wat leuk is; klei (play doh), van die dikke potloden of waskrijtjes of vingerverf. Zou wel ook zo’n schort om aan te trekken (vreetjurk van plastic) aanraden.

En misschien nu nog iets te jong voor, maar over een paar maanden is stickers plakken ook heel leuk! Dus setje gezellige stickers er bij.

Wat ik vooral niet zou kopen is van dat kinetisch zand. :joy: tenzij je je kind in een hermetisch afgesloten bubbel er mee opsluit of het buiten doet.

4 likes

Verven/kleuren met water, zelfklevend kaftpapier en dan met de plakkant naar voren vastmaken en die beplakken met snippers, pompommetjes, watjes etc. Of bijv op een raam en dan met van dat lampionpapier, klei, gekleurde a4tjes zijn ook een groot succes hier.

2 likes