Tips, ervaringen & aanraders #4

@LunaLovegood Bedankt voor de Albelli tip! Ben lid geworden van die nieuwsbrief voor deze actie, maar werd zo geïrriteerd dat die dagelijks komt dat ik hem ongelezen verwijder. Dus had dit even gemist :sweat_smile:

Ben nu het album van het eerste jaar af aan het maken, wat heb ik toch een leuke, mooie dochter :pleading_face::smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

De axissfix is toch een groep 0-1-2? Die kan volgens mij tot 4jr.

1 like

Staat er geen maximale lengte en gewicht bij?
Wij hebben er een van Britax en daar staat bv bij tot 120cm en/of 18 kg.

1 like

De axissfix kan je gebruiken tot 1.05m. Als je kindje groter dan dat is kan je overstappen op een vervolgstoel

1 like

Ze zeggen inderdaad tot 4 jaar maar mijn peuter is behoorlijk lang en nog lang geen 4 :rofl: Zal haar eens meten, maar met de hoofdsteun op zijn hoogst komt de bovenkant van haar hoofd dus wel al een klein stukje over de rand uit. Ik ben bang dat we toch op de volgende over moeten dan

Dit gaat op lengte en gewicht. De axissfix is tot ongeveer 1m en 19 kilo. Mijn oudste heeft er tot 3,5 ingezeten en mijn jongste tot 3. Ze hebben echt een totaal andere bouw en op een gegeven moment zagen we ook dat ze gewoon niet meer goed zaten, maar dus wel met een aantal maanden verschil.

2 likes

Is een voorgedrukt streepje.

1 like

Oh bijzonder! Nog nooit gezien. Ben je nog voor je menstruatie datum?

1 like

Ik heb dit zelf ook wel eens gezien. Volgens mij, helaas, een witte test. Je ziet de positie van waar het streepje zou komen als ie zou verkleuren. Ik kan op deze foto alleen geen kleur eruit halen.

1 like

Ik wil graad een bedbumper kopen want mijn baby beweegt heel veel en belandt zo met haar beentjes tussen de bedspijlen. Ik wil graag zo’n ‘vlecht’ kopen om heel de bedrand te bedekken.
Zijn deze wat kwalitatief? Ik heb al gehoord dat veel bedbumper niet goed blijven zitten.

Wij hebben een bedbumper van Born Copenhagen. Is niet gevlochten ofzo maar blijft gewoon staan zegmaar. Werkt prima! Enige moment wanneer ze eraan trekt is als we haar in bed leggen en ze wil spelen, daarna raakt ze het niet meer aan.

1 like

voor mijn zwangerschap vond ik het blijkbaar nodig mijn lichaam elke dag te martelen met high waist skinny jeans, die ik inmiddels wel weer aan krijg maar niet meer aan wil
ik doe dan na een half uur zitten toch de knoop open etc

m’n joggingbroeken ben ik meer dan zat dus vertel, wat is de broek voor een nog niet helemaal terug naar voorheen lichaam?

Only poptrash!

3 likes

Heb deze vorige week binnen gekregen en allemaal goedgekeurd. Ik vraag me nu af waarom ik mezelf de afgelopen jaren gemarteld heb met superstrakke skinny’s.

ah nice!
ik ga denk ik de mom high ankle jeans bestellen, die girlfriend ziet er ook goed uit maar is er niet meer in mijn maat

2 likes

Hopelijk vind jij hem ook fijn! Die girlfriend valt wel groot vind ik dus zou je wel een maatje kleiner kunnen nemen als ze die wel hebben.

Iemand tips voor smalle spijkerbroeken voor jongens maat 104? De skinny jeans van zara en mango zijn te breed, zelfs met maximaal aantrekken van de elastieken, dan passen ze wel maar zit het alsnog breed bij de heupen.
Hij heeft wel een skinny jeans van de meisjes afdeling van de zeeman, opzich hele leuke broek alleen vond ik de knieën wel snel vaal worden.

1 like

Name it had ik ook gevonden inderdaad, maar weet niet of dat echt skinny valt? Heb jij hier ervaring mee?
Veel merken en winkels hebben namelijk skinny jeans, maar dat valt alsnog veel te wijd voor hem.

Name it heeft ook een x-slimlijn, die vallen nog smaller.

1 like

Dankje! Ik heb ze gevonden op de website van Name It, ga deze bestellen hopelijk is dat wat! Ik weet trouwens ook niet echt wat het verschil is tussen skinny jeans en slim fit jeans? Ik zie dat bij meer winkels dus had bij zara beide gekocht, die broeken vielen precies hetzelfde :crazy_face: