Duidelijk, dank je!
Mijn man wil dat op zich wel, heb wat voorbeelden uitgelegd aan hem, alleen ik heb geen zin om alles voor te kauwen, dan kijk ik liever samen wat filmpjes denk ik.
Wooww wat is dit handig!! Goede tip. Wilde al met permanent marker aan de slag
Oke ik heb een hele domme vraag, maar ik gaf mijn baby tot nu toe geen brood mee naar de gastouder. Nu is ze 8.5 maand en wil ik dit toch gaan doen, maar hoe geef je het mee? Al gesmeerd en dubbelgeklapt in een broodtrommeltje ofzo? Ze krijgt het thuis vaak met avocado of ei en dan in stukjes, maar dat lijkt me niet handig in de broodtrommel haha. Hoe doen jullie dit?
Als ik brood mee neem smeer ik het, knip het in stukjes en stop het in een afgesloten bakje!
Omg lifehack. Knippen van boterham, zo slim. Ik zit altijd te pielen met een mes.
Ik ben tevreden over deze:
https://www.bol.com/nl/p/luxe-wasbare-zoogcompressen-8x-bamboe-waszakje-borstcompressen-zoogcompressen-wasbaar/9300000002515363/?s2a=
Zijn lekker zacht ook.
Wij willen beginnen met het introduceren van een dag en nachtritme en haar dus na de voeding van 18/19/20u (verschilt nog) naar boven brengen. Maar ze doet na die uren dus ook een poging tot clusteren en dat wil ik eigenlijk ook blijven stimuleren. Heeft iemand een tip hoe we dit samen kunnen doen? Want als ze in haar bed ingebakerd ligt, geeft ze minder duidelijk voedingssignalen
Zit eten niet inbegrepen? Hier krijgt ze gewoon bij de gastouder brood, melk, water en fruit.
En anders lijkt me het beste in een broodtrommeltje idd.
Nee zit helaas niet inbegrepen, dus ze moet alles meenemen! Maar dan doe ik het idd gewoon in stukjes in een trommeltje. Haha wat een vraagstukken weer he
Ik zweer bij de wegwerp zoogcompressen van Medela! Die absorberen top en hebben een fijne pasvorm
Ik zou gewoon even vragen hoe je het het best mee kan geven. Misschien kan het daar wel gesmeerd worden, dat je los de boterham en beleg in een bakje meegeeft.
Maar als dat jou en je kind niet uitmaakt, zou ik het idd in stukjes in een bakje meegeven.
Boobbirds vind ik heel fijn! Wasbaar. Waterdicht aan de andere kant, heel absorberend aan de ene kant, en vrij dun dus je ziet ze niet zitten.
Lezen, lego en gravitrax. Iets met bouwen/een grote knikkerbaan/bal-parcour voor buiten zou ik eens voor kunnen kijken inderdaad! Bedankt voor de tip!
Ik ben voor de babykamer nog op zoek naar leuke prints/posters/schilderijtjes voor aan de muur. Heeft er iemand tips voor leuke winkeltjes/webshops waar ik kan kijken?
Juniqe en Desenio ken je vast al? Hier hebben ze ook leuke dingen: Poster Kinderkamer & Babykamer, leuke Kinderposters
Top! Heb ze ook maar meteen besteld. Over iets meer dan een maand ook nodig hier
Ik heb een behangcirkel van een maan, maar je kunt er alles op laten drukken! Heb het laten doen bij Funqy wall art.
Die ken ik idd maar ben altijd op zoek naar nieuwe shops . Bedankt voor de link! Staan idd mooie dingen tussen.
@Superkonijn oh thanks dat is ook een leuk idee!
Ik vind hier ook leuke staan, heb zelf één van de dubbelzijdige schoolposters voor mijn dochter: Posters | Kaarten | Wereldkaarten | Prints | In baby- of kinderkamer
Oooh hier hebben ze echt mooie prints zeg!
Weet iemand wanneer een autostoeltje te klein is? Ik weet dat voor een maxi cosi geldt dat de bovenkant van het hoofd niet boven de rand mag uitkomen, maar geldt dat principe ook voor het stoeltje daarna? Ik heb nu een Axissfix maar wil eigenlijk niet over op het volgende stoeltje (groep 2?) omdat die allemaal geen vijfpuntsgordel hebben