Tips, ervaringen & aanraders #4

Same here! De enige momenten dat ze het toelaat is tijdens de fles of onder de douche. Maar verder is het elke keer een strijd dus ze heeft best wel vaak een vies neusje :sweat_smile:

1 like

De zoekfunctie werkt bij mij niet zo goed want ik vind bijna niks als ik op buggy zoek :sweat_smile: maar welke zijn fijn? We gaan binnenkort paar dagen weg en de kinderwagen in de auto + campingbedje + alle spullen + baby wordt beetje veel haha. Dus goed moment om op zoek te gaan naar een buggy.

Wat voor zomerschoenen (dus zonder sokjes erin dan?) zijn handig voor een kindje van rond de 1 wat tegen die tijd soms staat of loopt, maar vooral kruipt/tijgert? Gewone slip-on Vans?

1 like

Onze joolz aer is een van de beste baby aankopen geweest hier! Superlicht, klapt lekker compact in en heeft een prima boodschappenvakje. Ik vind het zo’n verademing na die grote wagen. Hij rijdt ook heel fijn, we hebben inmiddels van alle leidsters van de opvang gehoord dat het zo’n fijne wagen is.

Ik lees mee met jouw schoentjesvraag @Ovenschaal. Ik heb nu van die little Dutch slofjes gekocht maar die zitten veel te groot en trekt ze uit. Ze heeft ook hele kleine voetjes dus ik weet niet of er überhaupt al schoentjes zijn in haar maat.

3 likes

K had als eerste schoentjes inderdaad Vans, met klittenband. Officieel niet het beste geloof ik? Maar hij ging er als een speer op. En had van Donsje van die leren sandalen, ook prima. Die wil ik dit jaar misschien wel weer halen.

1 like

Ik wilde het doen maar uiteindelijk kwam het er niet van, bij mijn zwangerschapcursus raden ze het wel aan maar corrigerende hemdjes van bv de Hema schijnen ook best ok te zijn?
Op marktplaats staan er iig best wel wat

1 like

Die ziet er heel goed uit! Maar denk niet dat ik mijn vriend zover krijg om zoveel uit te geven aan een buggy haha

1 like

Haha fijn om te horen dat het overal zo’n drama is :sweat_smile:

Warm washandje doe ik idd ook, soms lukt het me om met vaseline nog wat snot weg te vegen @Luna @Printemps

2 likes

Bedankt! @Vivre @Avocadotoast Ik ga de sites eens bekijken :smiley:

Oh fijn dat Vans gewoon prima zijn. Als ze vooral nog kruipt dan zijn dichtere neuzen wel handig denk ik (dus geen sandalen dan?). Al lijken me dichte schoenen ook wel warm… Vans zijn de enige redelijk dunne schoenen die ik dan kan bedenken.

1 like

Heb er eentje gekocht van Quinny! De Zapp flex plus heet ie geloof ik. Echt een super chill ding. Rijdt heel licht en bestuurd super gemakkelijk!

2 likes

Ja het was wel duur ding ja! Wij hebben hem tijdens een kortingsactie gekocht anders waren we waarschijnlijk ook voor een andere gegaan :sweat_smile:.

1 like

Toms zijn ook dun en net wat flexibeler dan slip on vans.
En er zijn ook sandalen met een dichte neus zoals deze:

Vast ook wel andere modellen/vriendelijker geprijsd maar dit vond ik in de zomer met die overgangsfase kruipen/stappen/lopen wel heel fijn omdat het nog wat luchtiger is.

2 likes

Wij hebben een hamilton buggy (deze https://www.bol.com/nl/p/hamilton-buggy-one-sport-r1-magicfold-grey/9200000114829018/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-112158644302-S-1004134335291-9200000114829018&gclid=Cj0KCQjwyN-DBhCDARIsAFOELTmSnGxHJ-2qWFuhSHuJX_I0xTeiAWBHbPHk6tL-PISxtCmQRWePi40aAnHzEALw_wcB )
en hij vouwt echt zo chill op als op het filmpje. Hij rijdt ook prima, alleen vind ik dat de rugsteun wel iets rechter zou mogen. Maar dat is meer mijn gevoel dan dat de kinderen er last van hebben.

1 like

Deze heeft een vriendin ook! Is die ook bij kruidvat soms afgeprijsd?

Klopt! We hebben hem bij de kruidvat gekocht. We wilde graag 2 eenling buggy’s want dat loopt soms makkelijker dan een tweeling wagen. Dan is in de aanbieding kopen wel fijn haha.

1 like

Ik ga deze ook in de gaten houden voor straks!

1 like

Ik weet niet waar je vandaan komt? Ik heb namelijk ook nog avent flessen liggen en volgens mij ook zelfs flesspenen in nieuwe verpakking. Mijn dochtertje accepteerde geen avent.

Wij hebben de easywalker jackey sinds kort en ben er echt heel tevreden over. Het enige wat ik minder vind is dat de zitting niet volledig rechtop kan. Maar opzich vind N het wel lekker om te hangen :joy:. Zit ook een reistas bij. En anders misschien de yoyo, die is ook heel compact.

1 like

Den haag woon ik