Tips, ervaringen & aanraders #4

Dankjewel dat je dit laat weten! Ga ik hem ook aanschaffen :kissing_heart:

@June88 WE HEBBEN EEN WINNAAR!!! Eeuwig dank voor de suggestie!!!

Een mix van 80 ml poedermelk en 30 ml volle koemelk (warm)ā€¦ het werd opgedronken uit de fles! Ik zat intern en extern te juichen!

34 likes

YESSS!! Super fijn voor jullie!

1 like

:partying_face: :partying_face:

Er is nu wel al een lading pap met vanille van 2 merken uit Nederland onderweg naar hier godverdmm. Achja :sweat_smile:

Misschien kun je er nog wat lekkers mee bakken :joy:

1 like

Nouja, aangezien pap zoā€™n enorm ding is in Denemarken krijg je haar hiermee nog aan de pap. Wie weet joh :joy:

2 likes

Nou en @Ovenschaal je moet die pap daar gaan verkopen in dat winkeltje :joy: dikke winst

3 likes

Ik wil een fotoboek maken van het eerste jaar (:pleading_face::sob:) maar ik kom er niet uit waar ik dat doe. Was ooit begonnen aan een once Upon alleen geeft die app aan dat al mā€™n fotoā€™s een lage resolutie hebben? Vind het uiterlijk van die fotoboeken wel heel erg mooi!

Wat zijn jullie aanraders?

Hoe nemen veenmollen met 2 (of meer) RGK spullen mee? Mijn man wil een tweede luiertas kopen maar ik vind dat een beetje dom en onhandig. Past niet eens onderin de bobslee hoe ga ik dat meenemen? Ik dacht gewoon de luiertas voor samen en dan als de peuter los weggaat een normaal klein rugzakje met reservekleertjes en wat luiers.

10 likes

Ik ben pas een keer weggeweest en had in de rugzak van de peuter ook wat luiers en nieuwe kleren en een verschoningsmatje voor de baby gedaan

2 likes

godverdmmha jij bent echt slachtoffer van 1 juno op het forum :joy:

21 likes

Dat zei die app bij mijn fotoā€™s ook, maar heb het boek toch gewoon laten maken. Ziet er gewoon goed uit vind ik!

2 likes

1 luiertas doe ik, ik heb een rugzak van little company en daar past veel in. Reservesetjes kleding voor beiden, stuk of 5 luiers, verschoningsmatje, doekjes, luierzakjes, zalfjes en dan is er nog ruimte voor slabbers, wat te drinken, trommeltje met wat eten of kleine speelgoedjes.

En mn diabetesspul, portemonnee, sleutels en telefoon gaan er ook in.

Als K. Alleen weggaat heeft ze haar kleine rugzak vd opvang bij met wat luiers, doekjes en reserve setje kleding. Ik heb ook zoā€™n uitvouwtasje die je makkelijk aan de wagen hangt en die gebruik ik als we alleen ff naar de speeltuin gaan ofzo. Daar zit een luieretui in met 2 luiers voor beiden en doekjes en zakjes, wat te drinken, kleine hydrofiel, wat voor als mn bloedsuikers zakken en sleutels en telefoon.

2 likes

Ik heb een fotoboek van kroost. Ik vind hem persoonlijk prachtig. Ze hebben ook speciale boeken voor andere leeftijden.

Ik heb de babyalbums gemaakt via fotofabriek. Dat programma geĆÆnstalleerd op mijn laptop. Zijn echt heel mooi geworden.

1 like

Ik weet niet echt waar ik het moet plaatsen maar kan iemand iets zeggen over deze detail foto godverdmm. Zijn dit nou doorkomende tandjes? Ik vind het er zo apart uitzien? Ben natuurlijk weer bang dat het iets anders is.

šŸ˜¬

20210401_190051

Edit: ok het lijkt meer hier op:
https://www.tongriem.com/faq/wat-zijn-die-harde-witte-bulten-op-het-tandvlees-van-een-baby/

Vond de plek al apart voor eerste tandjes en ook wel erg vroeg.

Denk een parel van epstein! Gaat vanzelf weer weg.

Ik lig echt in een scheur om dit bericht :rofl:

4 likes

Ja ik denk het ook idd! Weer wat geleerd godverdmm. Ik Google me suf met een baby.