Stel je persoonlijke vraag #30

Kauwen?! Welke maniak doet dat :flushed::nauseated_face:

20 likes

Doorslikken met eten

Ik, en daarna spoel ik het weg met water haha xoxo

1 like

Ben eigenlijk ook wel benieuwd wie een paracetamol nog in stukjes breekt

4 likes

Kauwen, maar daarna dus doorslikken met water

Veel te heftig voor mij haha al blij dat ik dat ding weg krijg met water. Beetje snel doorslikken ook, anders lost ie op

Ik moest laatst een meisje van een jaar of 6 helpen met een gebroken pols en ze moest van mij alvast een PCM nemen, dus ik in twee helften breken en een bekertje water pakken, was dat kind al voor ik terug was super stoĆÆcijns op die PCM aan het kauwen, toen ze klaar was met kauwen en doorslikken pakte ze nog een klein slokje water. Gaf geen kik. :cold_face: Die moeder en ik keken elkaar vol afgrijzen en bewondering aan, haha wat een heldin dat kind.

57 likes

Ohhh neeee moet in dit thema opeens denken aan mijn Smurfenhouse-cd met dit nummer erop:

Gaat nog zo vaak door mn hoofd 's avonds:
Ik moet naar bed. Maar ik heb geen slaap ik ben nog lang niet moe. Ohhh ik moet naar bed, ja ik moet naar mn bedje toe :cry:

6 likes

Sinds ik de ovale paracetemol heb ontdekt niet meer, maar daarvoor allllltijd door de helft :sweat_smile:

5 likes

Als ik keelontsteking heb breek ik ze altijd in vieren, anders krijg ik ze niet weg

Wij hadden van die kauwtabletten met smaakje gekocht toen mijn vriend wat met zijn nek had en moeilijk kon bewegen en slikken. Laatst zelf ook eens geprobeerdā€¦

:nauseated_face:

2 likes

Haha ja ik was hier eerst echt op tegen, vond het belachelijk om daarvoor meer te gaan betalen als er ook een goedkopere, ā€˜normaleā€™ versie is.
Scheelt 60 cent per 50 stuks. :joy: Dus dus sinds dat besef ben ik om en probeer ik mezelf niet meer te pijnigen met ā€˜normaleā€™ paracetamol tabletten :sweat_smile:

1 like

Die PCM liquid caps van Kruidvat zijn zo veel fijner om te slikken, maar zo veel duurder, blijkbaar gun ik me dat comfort niet, want koop toch altijd weer witte ronde goedkope. Because I am not worth it.

@Acquiesce :joy:

Edit:

PCM liquid caps ā‚¬ 2,39 per 20 = ā‚¬ 0,12.
Gewone PCM ā‚¬ 1,19 per 50 = ā‚¬ 0,02.
PCM ovaal ā‚¬ 1,79 per 50 = ā‚¬ 0,04.

Oke ik ga voortaan de ovale kopen. En als ik echt in een gekke bui ben die liquid caps.

13 likes

Paracetamol doet bij mij precies niets, dus ik gebruik altijd Aleve. Ook veel fijner met doorslikken.

Ja die liquid caps zijn helemaal top, maar die ā€˜normaleā€™ in het ovaal zijn voor mij ook echt al een wereld van verschil zo fijn. En valt dus echt mee qua prijsverschil!

2 likes

Ik ging naar de kermis met 3 vriendinnetjes en we gingen in een attractie. Ik was de enige met een tas dus iedereen doet zā€™n telefoon in mijn tas behalve -jawel- ikzelf.

Toen we uit de attractie kwamen bleek mā€™n telefoon uit mijn (strakke) broekzak te zijn gevlogen.

Na een half uur zoeken in 100 kleine stukjes weer gevonden :cry: hij was nƩt nieuw en ook zo fijn! Het was deze:

10 likes

Zoals @iloveblush zegy de ovale nemen! Die slikken zo veel fijner weg dan de ronde. Die blijven nog wel eens steken in mijn keel waardoor alles er weer uit komt

Ohja dit heb ik ook een keer gehad! Weet nog dat ik uit de attractie stapte en daar stonden 2 jongens die mijn kapotte telefoon omhoog hielden ā€œvan wie is dezeā€ eh ja van mij :sob:

:flushed: altijd in 4
En dan per 2 kwartjes met water nemen en neus dicht knijpen terwijl ik slik

5 likes

Als je meerdere dagen achter elkaar sport en je haar wordt vies van het zweet.

• Dan was ik elke keer mn haar met shampoo
  • Dan spoel ik mn haren af met water en de laatste sportdag met shampoo
  • Ik spoel enkel mn haar met water
  • Ik sport sowieso geen meerdere dagen achter elkaar

0 stemmers

Ben even benieuwd, want meerdere dagen achter elkaar wassen vind ik zo onnodig/zonde, maar ik wil ook niet met gore haren rondlopen (je haar gaat echt meuren van kickboksen) dus zit altijd in een spagaat hahaha

1 like