Stel je persoonlijke vraag #30

Ik sport sws niet, maar was mijn haar basically elke dag al.

3 likes

Was ik het niet elke keer met shampoo maar de andere keer spoel ik het ook niet met water maar hou het droog. Maar ja eternal struggle idd dat sporten en haren wassen

12 likes

Ja irritant he, ruikt je haar dan niet als je het laat drogen? Of heb je daar een gouden tip voor, olie maskeert bij mij namelijk niet helemaaaal de lucht en parfum droogt zo uit in je haar

Beetje talkpoeder op de wortels om het zweet te absorberen doet het prima om het wassen nog een dagje te rekken!

2 likes

Mijn haar wordt niet vet door zweet, dus meestal volstaat even föhnen wel om me weer fris te voelen. Als dat niet genoeg is cowash ik het, dus was ik het met een lichte conditioner of met een specifiek product, dat wat zachter is voor je hoofdhuid en haar dan shampoo. Shampoo bewaar ik voor wanneer mijn hoofdhuid vettiger wordt. Ik heb zelf een best droge hoofdhuid en ontzettend droog haar, dus na elke sportles shampoo gebruiken zou het echt kapot maken!

1 like

Dronken ergens op een stoepje ergens op leidseplein. Incl OV. Was een walk of shame de volgende brakke ochtend

1 like

Ik doe hetzelfde als anderen, gewoon niet nat maken. Het droogt weer “schoon” op en anders blijf ik aan de gang met wassen

3 likes

Vind jij het lastiger om uit bed te gaan als alles nog donker is? In mijn geval nu 6:45

• Nee maakt geen verschil voor mij
  • Ja
  • N.v.t.

0 stemmers

Ik dacht met m’n slaaphoofd toen ik uit bed was dat het nog midden in de nacht was en ik m’n wekker verkeerd had gezet.

1 like

ja ik wilde hier net wat over posten!
ik dacht een tijdje geleden oh lekker vroeg opstaan gaat echt weer goed en vanzelf maar dat kwam gewoon door het licht :weary: het was nu ook nog eens best koud buiten de dekens dus dat maakt het extra moeilijk

denk dat ik maar zo’n wakeuplight ga aanschaffen en een kleine elektrische kachel met een timer ofzo! ik heb zo weinig zin om weer de hele winter tegen mezelf te vechten.

ughhhh en straks ook weer die grijze dagen waarin het alleen maar regent gadverdamme zo geen zin in

4 likes

KOOP EEN WARME BADJAS. Ik maak reclame voor alle warme badjassen. Die hang je aan je kapstok oid. In de slaapkamer en die trek je direct aan zodra je uit bed gaat zodat je die hele vrieskou niet voelt in de winter. Ik doe ook altijd de muts erbij op tot het punt dat ik bij de warme douche beland ben haha

7 likes

Ik vind in het donker opstaan echt magical. En dan ochtendtv of mtv kijken met koffie.

Maar ik heb echt een hack voor mezelf gevonden, ik ga vroeg naar bed, 21.30 slapen en dan zet ik mijn wekker om 5u en als ik dan nog moe ben kan ik m gewoon een uur of half uur later zetten. En als ik ‘s nachts wakker lig is dat ook niet erg want ik heb dan sowieso nog 2 / 2,5 uur speling.

Nou dan ben ik echt wel uitgeslapen, dus dan kan ik Ă©n vroeg opstaan Ă©n chill uitslapen.

25 likes

ik heb alleen een gaskachel in de woonkamer en mijn slaapkamer zit in de gang bij het trapgat. warme badjas aint gonna cut it als het zo ongeveer vriest in mn slaapkamer :sob: maar in combinatie met een kacheltje wel extra meer beter! waar heb je jouw warmste badjas vandaan?

Ik ben nu dus heel hard aan het nadenken of ik dit doe maar ik weet het niet? Ga er nu op letten maar dan doe ik het dus waarschijnlijk wel omdat ik erover nadenk :stuck_out_tongue:

Oh dat klinkt echt koud ja :frowning_face: ik heb die badjas al jaren en ik durf niet te zeggen waar ik hem vandaan heb! Het is gewoon zo’n hele lange, van fleece (de enige keer dat fleece wel mag vind ik ) met capuchon. En het moet wel van binnen en buiten fleece zijn. Ik verafschuw badstoffen badjassen. Kan mezelf wel afdrogen ja.

1 like

Een elektrische warmtekussen is ook heerlijk met dit weer. Maar je wordt er eerder slaperig dan wakker ervan

1 like

ik ben een kampeerkind, i :heartpulse: fleece altijd. ik ga op zoek! heb nu inderdaad een badstoffen die ik heel fijn vind vanuit de douche maar hij is niet persé onwijs warm ofzo.

2 likes

Hahaha huh is kamperen en fleece een match? Heb 2 keer in m’n leven gekampeerd en volgens mij hadden haar ouders idd een fleecetrui :laughing:

1 like

Heb jij iets wat je in het dagelijks leven wel eens draagt wat van fleece is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

haha ja dat is echt onderdeel van het tenue!

@ je poll, een vriendin van mij wilde ooit een kledinglijn opzetten en ik heb toen dit fleece pakje van haar gekocht :two_hearts::two_hearts:

k nu ga ik van het forum af :joy: latah

33 likes

Die trui had ik gekocht hoor, zou er spontaan van gaan kamperen.

2 likes